آجر نسوز سیلیسی مهریه دختری در نیویورک

ما در ET Clay Products سال‌ها تجربه در رابطه با تمام جنبه‌های عرضه و استفاده از آجر نسوز سیلیسی داریم. ما فهرستی از مقالات ایجاد کرده ایم که امیدواریم برای مشتریان و عموم مردم مفید باشد.

هنگامی که به دنبال آجر مناسب برای پروژه ساختمان خود هستید، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. در مرحله اول باید اطمینان حاصل کنید که در انتخاب رنگ آجری آزادی دارید و شاید حتی سبک با زیبایی شناسی منطقه شما مطابقت داشته باشد.

برخی از مناطق فقط اجازه ساخت و ساز با رنگ خاصی از آجر را می دهند. ثانیاً بافت مورد توجه است.

بیشتر مردم دوست دارند یک اتاق اضافی در خانه داشته باشند چه برای یک اتاق خواب اضافی، یک سالن بزرگتر یا آشپزخانه یا حتی یک اتاق سرگرمی.

با این حال این روزها افراد کمتری می توانند خانه خود را تغییر دهند، بنابراین به دنبال راه هایی برای بهبود ملک موجود خود هستند.

یکی از مشکلات رایج هنگام افزودن به هر ساختمان آجری، تطبیق آجرهایی است که برای ساختن ساختمان اصلی استفاده شده است.

خواه این افزودنی یک الحاقیه باشد یا یک گاراژ، چالش همیشه تهیه آجرهایی است که با آجرهای اصلی مطابقت دارند.

چند بار فکر کرده اید که به یک سازه آجرکاری موجود اضافه کنید، اما به این دلیل که دقیقاً همان آجرها را پیدا نکرده اید خودداری کرده اید؟

آجرها در طول هزاران سال برای ساختن سازه‌های بی‌شماری مورد استفاده قرار گرفته‌اند، زیرا عمر زیادی دارند و بسیار بادوام هستند.

آجر

این و تعدادی از عوامل دیگر آنها را به مصالح ساختمانی مورد توجه تبدیل می کند و به پایداری ذاتی آنها کمک می کند.

هزاران نوع مختلف آجر وجود دارد آنها طیف روزافزونی از رنگ ها و پرداخت ها را پوشش می دهند، اما می توان آنها را به چند نوع اساسی تقسیم کرد. اکثر این آجرها از خاک رس ساخته شده و در کوره پخته می شوند.

آجر از یک نوع یا آن نوع از مواد مختلف در طول اعصار ساخته شده است. آجرها چه برای ساختن یک کلبه مسکونی ساده به یک کلیسای جامع بزرگ باشند اما آجرها برای قرن ها مصالح اصلی ساختمان بوده اند.

فرآیند تولید ممکن است از مکانی به مکان دیگر تغییر کند، اما استفاده کلی از آجر تقریبا ثابت مانده است.

بسته به جایی که زندگی می کنید، ممکن است به رنگ خاصی از آجر برای ملک خود محدود شوید. آجر Olde Welwyn نمونه خوبی است.

قرمز ملایمی که با 25% توناژ خاکستری ترکیب شده است تا ظاهری کاملاً فرسوده ایجاد کند، بافتی که ظاهری دست ساز سنتی به شما می دهد.

این سگ‌ها بخش عمده‌ای از املاک را در روستای Welwyn و شهر بزرگ‌تر همسایه آن یعنی Welwyn Garden City تشکیل می‌دهند، به استثنای بسیار کمی.