انواع درب و پنجره upvc دوجداره

پنجره‌های یو پی وی سی به دلایلی محبوب‌ترین سبک‌های پنجره هستند و این به دلیل حس کلاسیکی است که به هر خانه می‌دهد. اما جدای از جذابیت زیبایی شناختی آن، دلایل زیادی وجود دارد که آن را ایده آل می کند.

اگر به درستی انجام نشود، انتخاب نوع  پنجره upvc مناسب برای خانه شما می تواند یک امر گران قیمت باشد. پنجره‌های uPVC به دلیل هزینه‌های نگهداری پایین و مزایای زیست‌محیطی مختلفی که ارائه می‌دهند، محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. بنابراین، اگر به دنبال تعمیر اساسی پنجره در خانه خود هستید، آیا پنجره‌های UPVC به‌ویژه پنجره‌های محافظ یو پی وی سی مطابقت دارد؟

 

یو پی وی سی فرم سفت و سختی از پنجره های پی وی سی است که برای مدت طولانی تری دوام می آورد. یکی از مزایای اصلی پنجره های یو پی وی سی این است که می تواند در برابر گرما، سرما، باد، باران و برف بدون خوردگی، پوسته شدن، بریدگی یا پوسته پوسته شدن مقاومت کند. UPVC یک ماده بسیار بی اثر و پایدار و بی اثر است که عملاً نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. پنجره های UPVC مانند پنجره های چوبی پوسیده نمی شوند و از نظر طراحی انعطاف پذیری بالایی دارند. در صورت خطر آتش سوزی، احتراق را حفظ نمی کنند. پنجره یو پی وی سی دو جداره مانع گرما و عایق خانه شما را افزایش می دهد.  پنجره دوجداره در انواع مختلفی مانند تیلت و چرخش، بای، تصویری، کشویی، محفظه، سایبان و غیره وجود دارند.

 

پنجره‌های UPVC توسط تولیدکنندگان شیشه از پنجره‌های قاب‌بندی قدیمی‌تر ساخته شده‌اند. این پنجره‌های مدرن جذابیت پنجره‌های روکش سنتی را ارائه می‌کنند در حالی که به مالکان اجازه می‌دهند از مواد مدرن و بادوام مانند یو پی وی سی بهره ببرند. این پنجره ها بسیار مقاوم تر از پنجره های چوبی هستند. پنجره های یو پی وی سی به دلیل سایش و پارگی طبیعی که اضافه کاری ایجاد می کند و برای استفاده حداکثری از مزایای آنها حیاتی است، در حالت ایده آل باید تعویض شوند. با افزایش سن پنجره ها، شکاف هایی بین شیشه ها و طاقچه ها ایجاد می شود که مکان هایی برای خروج گرما ایجاد می کند و در نتیجه هزینه های گرمایشی بیشتر می شود. تفاوت در سهولت بهره برداری و نگهداری در مقایسه با پنجره های معمولی کاملاً مشهود است. پنجره های ساخته شده از هر ماده دیگری شهرت دارند که بعد از مدتی باز و بسته شدن سخت تر می شوند. پنجره های یو پی وی سی دارای یک مزیت متمایز نسبت به پنجره های ارسی سنتی هستند.

 

ساختار لولای باز به این پنجره ها اجازه می دهد تا به طور کامل باز شوند. لولا به پنجره اجازه می دهد تا نسیم را در سرتاسر ملک شما بکشد، حتی اگر زاویه جریان شدید باشد. پنجره های محفظه نیز امنیت بیشتری را ارائه می دهند. قلاب‌های امنیتی و غلتک‌های فشرده‌سازی چیزی هستند که در پنجره‌های سنتی یافت نمی‌شوند، زیرا آنها نمی‌توانند با لیز خوردن ارسی کار کنند. برخی از  در و پنجره UPVCدارای لعاب داخلی هستند که به این معنی است که شیشه را نمی‌توان از بیرون جدا کرد و در نتیجه امنیت را افزایش می‌دهد. تولید کنندگان شیشه این پنجره ها را چند محفظه ای می سازند و از این رو تعویض آسان و همچنین اتلاف حرارت را به حداقل می رساند.

 

تقریباً تمام  درب پنجره پی وی سی دارای شیشه دوجداره هستند که نفوذ نفوذگران را سخت‌تر می‌کند. این پنجره‌های محفظه‌ای می‌توانند با تمیز کردن گهگاهی آن‌ها خوب به نظر برسند و در مدت زمان طولانی عملکرد موثری داشته باشند. در اکثر مناطق این پنجره ها فقط چند بار در سال نیاز به تمیز کردن دارند. با این حال، در برخی مناطق صنعتی، کشاورزی یا ساحلی، میزان ذرات معلق در هوا زیاد است و ممکن است نیاز به شستشوی مکرر داشته باشد.