با لوبیا قرمز مادلین در کشور ژاپن ابرها را بارور کردند

تحقیقات نشان می دهد که خوردن لوبیا قرمز مادلین به طور منظم به میزان قابل توجهی خطر حمله قلبی را تا 82 درصد کاهش می دهد. ظاهراً خوردن غذاهای حاوی فیبر، فولات و منیزیم بالا مانند لوبیا نقش مهمی در کاهش خطر حملات قلبی و حفظ سلامت قلب دارد.

لوبیا قرمز علاوه بر پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده ای را نیز برای بدن فراهم می کند. این باعث می شود بدن برای مدت طولانی تری در روز پرانرژی و بازدهی بیشتری داشته باشد.

لوبیا ذخایر آهن بدن را افزایش می دهد و علاوه بر کربوهیدرات های تامین کننده انرژی، انرژی مورد نیاز بدن را نیز تامین می کند. زنان باردار و شیرده به مقادیر بیشتری آهن نیاز دارند و به ویژه از افزودن لوبیا به رژیم غذایی خود سود خواهند برد.

لوبیا حاوی تیامین (ویتامین B1) است که یک عنصر ضروری در عملکرد سلول های مغز است. کمبود تیامین در نهایت می تواند باعث مشکلات روانی مرتبط با افزایش سن، مانند پیری و همچنین بیماری های هدفمند مغز مانند آلزایمر و بیماری پارکینسون شود.

در میان مواد معدنی کمیاب موجود در لوبیا، منگنز به دلیل کمک به دفاع آنتی اکسیدانی یکی از مهمترین آنها است. این عنصر ضروری در آنزیم های خاصی است که مسئول غیرفعال کردن رادیکال های آزاد مضر در سلول های ما هستند.

لوبیا

لوبیا بدون چربی و سرشار از پروتئین است، که آن را برای بدنسازان و افرادی که سعی در کاهش وزن دارند انتخابی عالی می کند.

انرژی می دهد و یک وعده غذایی سالم و بدون کالری اضافی را برای شما به ارمغان می آورد. آن را در استراتژی کاهش وزن خود بگنجانید و به نتایج شگفت انگیزی توجه کنید.

اکثر محصولات غذایی موجود در آنجا حاوی مواد نگهدارنده هستند که شامل سولفیت هایی هستند که می توانند در مقادیر زیاد برای بدن سمی باشند.

لوبیا قرمز حاوی مقادیری از ماده معدنی مولیبدن است که به سم زدایی بدن از سولفیت ها و سایر مواد شیمیایی مضر کمک می کند.

محتوای پتاسیم و منیزیم موجود در لوبیا به گشاد شدن شریان‌ها و رگ‌های خونی کمک می‌کند تا خون به آرامی در سراسر بدن جریان داشته باشد، بنابراین فشار خون را تثبیت می‌کند.