تنوع ایزوگام در حوزه های متنوع

می توان به این سوال پاسخ داد که مواد عایق رطوبتی با بسیاری از محصولات مختلف در بازار چیست؟ هر یک از این محصولات دارای حوزه های مختلف استفاده هستند.

در صورت عدم اجرای صحیح مواد ایزوگام ضد شوره بر روی سطوح مشکلاتی که پیش می آید نه تنها باعث کاهش راحتی فضاهای نشیمن می شود بلکه دوام سازه را نیز کاهش می دهد.

عایق رطوبتی دو جزئی تمام الاستیک که در سبد محصولات باومرک گنجانده شده است یک ماده عایق آب و رطوبت دو جزئی بر پایه سیمان و اکریلیک است که می تواند به صورت داخلی یا خارجی روی بتن، پرده اعمال شود ایزوگام چسبی و گچ های پایه سیمانی در برابر نشت و آب های سطحی.

این نمونه خوبی از مواد عایق رطوبتی مبتنی بر سیمان با ارائه عایق است عایق رطوبتی بر پایه سیمان ساده ترین روش عایق رطوبتی مورد استفاده در پروژه های ساختمانی است با مخلوط کردن مواد عایق رطوبتی مبتنی بر سیمان به راحتی اعمال می شود.

این روش عموماً در مناطقی که در داخل ساختمان هستند و تماس بالایی با آب دارند ایزوگام سفید بام جنوب مانند سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود.

این روش عموماً در مناطقی که در معرض فشار بالا هستند مانند استخرها و مخازن آب و در مکان های مرطوب با تماس زیاد با آب مانند تراس ها، حمام ها و زیرزمین ها استفاده می شود.

به لطف غشاهای ضد آب که ارائه می دهد ایزوگام طرح دار باومرک تضمین می کند که کیفیت عایق یکسانی را در پروژه های ساختمانی خود برای مدت طولانی داشته باشید.
روش عایق رطوبتی غشایی مایع پلی یورتان برای قسمت سقف مسطح استفاده می شود و عایق سقف را در برابر عوامل خارجی فراهم می کند.

  • منابع:
    1. What are the Waterproofing Materials?: All Types, Uses and Features
  • تبلیغات: 
  1. با ما گام به گام به موفقیت نزدیک تر می شوید
  2. در دنیا بادام هندی در چه جایگاهی قرار دارد
  3. ایده های خارق العاده از کارآفرینی که میلیاردر شد
  4. افزایش 99 درصدی حقوق بازنشستگان