تولید انواع پروفیل درب و پنجره upvc

بهترین نمونه از پروفیل های درب و پنجره در ایران کدام هستند؟ انواع تولید این گونه سازه های ساختمانی بر اساس کدام فناوری ساخته و تولید می شوند؟
یکی از بهترین مجموعه های تولید ابزارآلات ساختمانی، وجود پروفیل های نوع upvc یا آلمینیومی است که در دنیای امروز کابرد بسیار زیادی خواهند داشت.
اگر چه شرکت های بیشماری در حال حاظر در زمینه تولید یا وادرات انواع پروفیل نقش دارند. ولی شاید تنها برخی از محصولات تولیدی یا وارداتی آنها از کیفیت مناسب و خوب برخوردارند. علت این پایین بودن کیفیت کالاهای مختلف در ایران، می تواند ناشی از مسائل مختلف باشد؛ که در این میان می توان به یک مورد اساسی که شاید هم مهمترین دلیل بر این امر باشد اشاره کرد.
در ایران بخاطر برخی قوانین دست و پاگیر یا رعایت نکردن و بی توجهی به قوانین که بیشتر هم بخاطر یکسری افراد وابسته به دستگاه های اداری می باشد؛ صورت می گیرد که با دادن مجوز به آنها سعی در اشباع بازار و کسادی بازار تولید و فروش می شوند. در این حالت عده ای با داشتن کمترین تخصص سعی در تولیدات محصولاتی نظیر درب و پنجره، پروفیل و دیگر مصالح ضروری و مورد نیاز ساختمانی و امثال آن را داشته که در این گونه موارد، بدلیل عدم نیروی مجرب و با تجربه، عدم نظارت درست بر فعالیت تولیدی آنها، فرار از کار و نداشتن وجدان کاری عده ای از افراد، مدیریت غلط و مزایای اندک کارفرما و دیگر موارد این چنینی موجب کاهش افت کیفیت تولیدات در ایران گشته است.در این حالت لطمات سنگین و جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد و صنعت تولیدی ایران وارد خواهد شد.

بهترین گونه پروفیل درب و پنجره

با رشد و توسعه علم و صنعت در دنیا، به منطور تولید کالاهای مرغوب و با کیفیت و همچینین مقاوم در برابر فشار، عایق در مقابل حرارت و آلودگی صوتی، اقدام به ساخت درب و پنجرهایی با پروفیل هایی از نوع upvc نمودند که هنوز هم در دنیا و از جمله ایران جایگاه ویژ ه ای در میان سازندگان ساخت و ساز وجود داشته و قابل رقابت با دیگر نمونه ها مشابه خواهند داشت. نصب و راه اندازی این پروفیل های upvc توسط افراد نصاب مجرب صورت خواهد گرفت و در زمانی نسبتا طولانی این امر امکان پذیر خواهد بود.
 انواع پروفیل درب و پنچره

فناوری تولید پروفیل درب و پنجره

تولید پروفیل های درب و پنجره با استفاده از امکانات پیشرفته و دستگا های مخصوص که با فناوری جدید همراه باشند و بسته به نوع تولیدی، انجام شده و برای این امر با گرفتن چند نفر کارگر و ارائه آموزش های مورد نیاز به آنان در طی چند روز و سپس با نظارت دقیق مهندسین مربوطه، اقدام به تولید لوازم و مصالحی از این قبیل خواهند نمود.
 پروفیل درب و پنجره upvc


منبع: درب و پنجره ایران