دستکش سیلیکونی فر پوست دست زنی را به شدت سوزاند

همانطور که می دانید دستکش سیلیکونی فر مزایای منحصر به فردی را برای آشپزها ارائه می دهند. آنها تا 500 درجه فارنهایت (260 درجه سانتیگراد) مقاوم در برابر حرارت هستند و برای کمک به دور نگه داشتن مایع در حال جوش از پوست ضد آب هستند.

اکثر دستکش های سیلیکونی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و به راحتی تمیز می شوند. این نوع دستکش فر تمایل دارد تا حدودی سفت باشد و مانع حرکت انگشت شود.

دستکش های فیبر از موادی مانند Nomex و Kevlar ساخته شده اند و مانند محصولات سیلیکونی محافظت در برابر حرارت را ارائه می دهند.

برخی از این دستکش ها دارای فضای داخلی پنبه ای برای راحتی بیشتر و همچنین نوارهای سیلیکونی روی انگشتان برای گرفتن بهتر هستند.

این دستکش‌ها روشی مناسب برای رسیدگی به مواد غذایی داغ و ماهی تابه‌ها فراهم می‌کنند. دستکش های الیافی ممکن است به دلیل ساییدگی و پارگی مواد سریعتر فرسوده شوند و تمیز کردن آنها دشوار باشد.

آنها در برابر جراحات سوزاندن محافظت نمی کنند، زیرا مایع می تواند از طریق مواد خیس شود.

دستکش

دستکش های اجاق گاز گزینه دیگری برای محافظت در برابر کارهای سنگین هستند. آنها توسط فرآیند قالب تزریقی با استفاده از سیلیکون درجه مواد غذایی ساخته می شوند.

این دستکش‌ها همچنین احساس لاستیکی می‌کنند، به خوبی می‌گیرند و معمولاً تا 500 درجه فارنهایت (260 درجه سانتی‌گراد) درجه‌بندی می‌شوند.

از دستکش های فر سیلیکونی نیز می توان برای رسیدن به آب داغ یا روغن استفاده کرد و مواد غیر متخلخل آن کاملاً بهداشتی است. مانند دستکش های نئوپرن، لک نمی شوند و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

برخی از دستکش‌های فر با اسپری سیلیکونی پوشانده شده‌اند تا به آن‌ها روکشی نچسب بدهد. آنها با دستکش های لحافی معمولی قابل مقایسه هستند. آنها معمولاً در حدود 200 درجه فارنهایت (93.3 درجه سانتیگراد) درجه بندی می شوند و همچنین می توانند به عنوان دستکش فریزر استفاده شوند.

به غیر از انتخاب مواد دستکش های فر دارای طول های مختلفی هستند. کوتاه‌ها برای بلند کردن قابلمه‌ها مناسب هستند، اما ورود و خروج از فر می‌تواند منجر به سوختگی ساعد شود. دستکش‌های بلندتر ساعد را بلندتر می‌کنند تا محافظت بیشتری داشته باشند.