ساخت انواع درب و پنجره upvc ریلی

پنجره آهنی دوجداره کشویی مجهز به دو یا چند ارسی هستند که روی مسیرهایی قرار می گیرند که به درها اجازه می دهد به صورت افقی سر بخورند. مکانیسم کشویی می تواند از چپ به راست یا بالعکس، بسته به نوع نصب و زمانی که درها بر روی مسیرهای خود قرار می گیرند، لغزنده ها را می توان در بالای در یا در پایین قرار داد. درهای کشویی به موازات دیوارها نصب می شوند و عموماً دارای دو قسمت پانل هستند که یکی از قسمت های پانل ثابت و دیگری متحرک است.

 

طیف درب های کشویی و پنجره های یو پی وی سی قوی است و به دلیل استحکام و دوام، به نگهداری بسیار کمتری نیاز دارد. همچنین می‌توانید درب‌های کشویی  را در دفاتر نصب کنید، زیرا این درب‌ها قول می‌دهند اولین تاثیر فوق‌العاده‌ای را برای هر کسی که بازدید می‌کنند ایجاد کنند، و برای حفظ ظاهر جدید خود نیازی به تلاش زیادی ندارند. ساخت این درها تضمین می کند که می توانند سال به سال در برابر تشعشعات و تغییرات آب و هوایی محکم بایستند. این دوباره به کاهش هزینه های نگهداری درب های کشویی نیز کمک می کند.

 

درب و پنجره

برخی از ویژگی های قابل توجه درب های کشویی  این است که این درب ها دارای سیستم چند محفظه ای هستند که به افزایش خواص عایق حرارت و صدا کمک می کند. درهای کشویی یو پی وی سی  همچنین دارای مسیرهای بارانی و عایق جلوبندی برای محافظت از درها از اثرات باران هستند. سپس، هنگامی که صحبت از امنیت خانه شما می شود، درب های کشویی UPVC با سیستم های قفل چند نقطه ای، یک شیشه دوبل مقاوم، و همچنین کوره های قاب uPVC ارائه می شوند که اطمینان حاصل می کنند که هیچ سارقی نمی تواند به خانه شما نفوذ کند.

حفاظ درب و پنجره کشویی یو پی وی سی  دارای تعدادی ویژگی هستند که مزایای پیشرفته ای را ارائه می دهند. با ، شما همچنین می‌توانید طرح‌های درب کشویی uPVC را که عریض‌تر و بلندتر هستند انتخاب کنید، که در صورت نیاز ممکن است شامل اضافه کردن ارسی‌های کشویی UPVC بیشتری باشد. ما در فنستا به اولویت بندی نیازهای مشتریان خود اعتقاد داریم و اطمینان داریم که تمام نیازها و نیازهای آنها برآورده می شود.

درب های کشویی یو پی وی سی دمای داخلی خانه را تنظیم می کنند. درب ها از مصرف انرژی بالایی برخوردار هستند. درب های کشویی یو پی وی سی با خاصیت عایق صدا طراحی شده اند. درها جوش فیوژن و با درزگیر سیلیکونی و شیشه لمینت طراحی شده اند.

درب و پنجره upvc