سس مایونز مجید راه حلی مناسب برای شفته نشدن برنج

سس مایونز مجید شوید عسلی از عسل و شوید خشک تشکیل شده است. ماده ای که منحصر به فرد منیتوبا است. این به طور تصادفی ایجاد شد زمانی که صاحب یک رستوران وینیپگ به اشتباه آن را با تلاش برای کپی کردن سس از یک رستوران دیگر اختراع کرد.

این سس موفقیت بزرگی بود و به عنوان یکی از مواد اصلی وینیپگ باقی ماند. معمولاً به عنوان سس غوطه وری برای انگشتان مرغ و سیب زمینی سرخ شده استفاده می شود اگرچه برخی از مردم آن را با ماهی قزل آلا، هویج برشته و حتی با اسپاگتی استفاده می کنند.

سس بوردلز که اغلب به گوشت و سایر غذاهای خوش طعم اضافه می‌شود شامل موسیر خرد شده و ادویه‌هایی است که در حالت ایده‌آل، شراب قرمز خشک، روی حرارت متوسط تا زیاد کاهش می‌یابد. نام این سس از بوردو منطقه اصلی تولید شراب در فرانسه گرفته شده است.

ترکیبی از مغز استخوان و آبگوشت که دمی گلیس نامیده می شود ممکن است علاوه بر این به سس اضافه شود تا طعم آن بیشتر شود.

سس

به طور سنتی سس بوردلیز با استیک، گوشت گوساله، گوشت خوک یا گوشت بره سرو می شود، اگرچه برخی آشپزها ترجیح می دهند از آن به عنوان طعم دهنده برای پوره سیب زمینی یا قارچ استفاده کنند.

Ragù Napoletano یک سس سنتی گوشت و گوجه فرنگی ایتالیایی است که از ناپل سرچشمه می گیرد. در گذشته این غذا توسط پورتیناها یا دربان‌هایی تهیه می‌شد که می‌نشستند و رفت و آمد مستأجران و همچنین صدای ظرفی که به سختی می‌جوشد را مشاهده می‌کردند از این رو نام دیگر آن ragù guardaporta است.

این راگو بسیار آهسته و طولانی با شعله های بسیار کم پخته می شود. برخلاف راگوی معروف راگو آلا بولونی، نسخه ناپلی با باتتو (هویج، پیاز، کرفس) شروع نمی‌شود شامل مقادیر زیادی سس گوجه‌فرنگی است و به جای گوشت چرخ‌کرده یا خرد شده، تکه‌های کامل گوشت را در خود جای داده است.