عروسی که با کفش اسپرت زنانه نایک وارد مراسم شد

هنگام تعیین اینکه چه نوع کفش دویدن، کفش ورزشی یا کفش اسپرت زنانه نایک برای شما بهترین است، باید روی ورزش هایی که در آن شرکت می کنید، راه رفتن و ساختار قوس پای خود تمرکز کنید. این مقدار بالشتک و پشتیبانی مورد نیاز برای راحتی و عملکرد بهینه را تعیین می کند.

داشتن کفش یا کفش ورزشی مناسب برای داشتن حداکثر کارایی و جذب ضربه و جلوگیری از صدمات وارده به پاشنه پا، پا یا مچ پا مانند شین اسپلینت و تاندونیت بسیار مهم است. ورزش های مختلف می تواند استرس های مختلفی را بر روی قسمت های مختلف بدن ایجاد کند و این می تواند باعث انواع آسیب ها شود.

بنابراین، ضروری است که اگر بیش از چندین بار در هفته در یک ورزش خاص شرکت می کنید، از نوعی کفش استفاده کنید که مخصوص ورزش مورد علاقه شما ساخته شده است.

کفش‌های دویدن خنثی معمولاً برای دوندگانی توصیه می‌شود که قوس‌های طبیعی پا دارند و هنگام دویدن الگوی خنثی نامیده می‌شود.

کفش

این بدان معنی است که وقتی آنها می دوند یا می دوند، قسمت بیرونی پاشنه خود به طور طبیعی ابتدا با زمین تماس پیدا می کند و سپس حدود پانزده درجه به سمت داخل می غلتد و بقیه پا به طور صاف با زمین تماس پیدا می کند و سپس پا از زمین به همراه تمام پاها خارج می شود. انگشتان پا به این حرکت پا به سمت داخل، پرونیشن می گویند.

کفش‌های دویدن خنثی معمولاً بیشتر قسمت بالشتکی خود را در پاشنه دارند، زیرا کل پا با توزیع یکنواخت وزن به طور یکنواخت با زمین تماس پیدا می‌کند و بنابراین معمولاً برای بقیه قسمت‌های پا نیازی به لایه اضافی نیست.

کفش‌های دویدن خنثی معمولاً سبک‌تر از سایر انواع کفش‌های دویدن هستند، زیرا دارای ساختارهای حمایتی کمتری مانند پایه‌های پلاستیکی هستند که برای افزایش پایداری طراحی شده‌اند.

آنها همچنین می توانند خمیده یا نیمه خمیده باشند، به این معنی که کل زیره کفش به یکباره با زمین تماس پیدا نمی کند که باعث دویدن سریعتر می شود.

برای تعیین اینکه آیا به کفش‌های دویدن خنثی نیاز دارید یا خیر، می‌توانید راه رفتن خود را روی تردمیل توسط یک متخصص در فروشگاه دویدن بررسی کنید، یا می‌توانید خودتان آنالیز کنید که پاهایتان هنگام ایستادن با کفش‌های معمولی‌تان چگونه دراز می‌کشند.

هنگامی که با پوشیدن کفش های معمولی وضعیت پای خود را بررسی می کنید، اگر پاهای شما به صورت مستقیم به سمت جلو باشد، به احتمال زیاد یک دونده خنثی هستید.