قاچاق لوله پلیکا رشت که حاوی مواد مخدر بوده است

همانطور که می دانید لوله پلیکا رشت به عنوان پی وی سی سخت نیز شناخته می شود. PVC-U رایج ترین نوع PVC برای لوله ها و اتصالات از جمله حمل و نقل آب آشامیدنی، خاک و زباله، فاضلاب و زهکشی زیرزمینی و کاربردهای صنعتی است.

لوله ها و اتصالات ساخته شده از PVC-U مزایای زیادی دارند. آنها یک انتخاب مطمئن برای حمل و نقل آب آشامیدنی سبک و آسان برای حمل و نقل و مقرون به صرفه هستند.

ویژگی های فنی عبارتند از عملکرد مکانیکی بالا، دوام بالا (حداقل 100 سال برای لوله های زیرزمینی) مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت در برابر قرار گرفتن در معرض UV.

علاوه بر این لوله های PVC-U دارای پروفایل های زیست محیطی مطلوبی هستند و 100٪ قابل بازیافت هستند.

سی پی وی سی: C-PVC مخفف PVC کلردار است. لوله ها و اتصالات ساخته شده از C-PVC در بسیاری از مزایای PVC-U مشترک هستند.

هر دو برای استفاده با آب آشامیدنی ایمن هستند مقاومت بالایی در برابر خوردگی، دوام بالا و مقاومت در برابر ضربه عالی دارند.

 

با این حال با محتوای کلر بالاتری نسبت به PVC-U معمولی لوله ها و اتصالات ساخته شده از C-PVC می توانند طیف وسیع تری از دما را تحمل کنند.

لوله

این امر C-PVC را به گزینه ای محبوب برای سیستم های لوله کشی آب در ساخت و سازهای مسکونی و تجاری تبدیل کرده است.

C-PVC همچنین به طور قابل توجهی انعطاف پذیرتر از PVC-U است. لوله ها و اتصالات ساخته شده از C-PVC 100% قابل بازیافت هستند.

پی وی سی مولکولی گرا (PVC-O) نتیجه یک فرآیند تولید است که ساختار آمورف PVC غیر پلاستیک (PVC-U) را به یک ساختار لایه ای تبدیل می کند.

PVC-O مزایای بسیاری از PVC-U مانند مقاومت در برابر خوردگی، حفظ کیفیت آب، صرفه جویی در هزینه و قابلیت بازیافت و تعادل بینظیر بین استحکام، سفتی و انعطاف پذیری را افزایش می دهد.

لوله های ساخته شده از PVC-O به ویژه در مورد ظرفیت هیدرولیکی، شکل پذیری، انتشار ترک و مقاومت در برابر ضربه و خستگی مفید هستند.

این بدان معنی است که PVC-O یک انتخاب عالی برای لوله های تحت فشار برای آب آشامیدنی است. PVC-O همچنین برای کاربردهای غیر شرب دفن شده مانند شبکه های آبیاری و پمپاژ فاضلاب بسیار مناسب است. لوله ها و اتصالات PVC-O 100% قابل بازیافت هستند.