لباس چهارخانه مردانه که با تغییرات آب و هوا ضخامت آن عوض می شود

همانطور که می دانید لباس چهارخانه مردانه نوعی پیراهن با سایزهای یکنواخت چکی سفید و رنگی است. این الگوی شطرنجی توسط نوارهای افقی و عمودی ایجاد می شود که روی یک زمینه رنگی متفاوت از یکدیگر عبور می کنند که کاملاً با هم ترکیب می شوند.

این الگو چندین بار در طول سال ها به عنوان یک روند مد دوباره راه اندازی شد، ابتدا در دهه های 1950 و 1960 ظاهر شد و سپس در دهه 1990 و 2000 دوباره ظاهر شد.

به طور گسترده تصور می شود که اولین بار در قرن ششم با اختراع شطرنج، و سپس دوباره در شانزده صد سال که در طراحی پرچم و تزئین کاشی استفاده شد ظاهر شد اما در سال 2022 دوباره به مد بازگشتند.

علاوه بر این آبی و سفید چک برای اولین بار در اواسط قرن 18 ظاهر شد و پیراهن های چهارخانه در حال حاضر در هر رنگ قابل تصور در دسترس هستند.

بسته به مناسبت پارچه های شطرنجی را می توان در داخل یا خارج پوشید. با این حال، برخی از افراد پوشیدن یک پیراهن چهارخانه صورتی را برای کار ترجیح می دهند در حالی که برخی ممکن است پیراهن چهارخانه قرمز و مشکی را ترجیح دهند اما این کاملاً به شما بستگی دارد و اینکه چه چیزی شما را خوشحال و اعتماد به نفس می کند.

لباس

با شروع این لیست از پیراهن های چهارخانه مردانه مقرون به صرفه این پیراهن مردانه شیک و شگفت انگیز Symbol از برند آمازون است.

علاوه بر این این پیراهن چهارخانه قرمز شگفت انگیز در این الگو بسیار شیک به نظر می رسد. طراحی این برند آمازون در نوع خود منحصر به فرد است.

دارای چک‌های قرمز و آبی است که در این قیمت از سایر پیراهن‌های چک بهتر به نظر می‌رسند. علاوه بر این پوشیدن این پیراهن در مناسبت های غیررسمی مطمئناً چیزی برای خودنمایی خواهد بود.

Pepe Jeans یک برند معروف پیراهناست که این پیراهن چهارخانه غیر رسمی را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهد. این پیراهن از پنبه با کیفیت بسیار خوب ساخته شده است این پیراهن با طراحی بالا و کیفیت پارچه ارائه می شود که باعث می شود این پیراهن معمولی مردانه PepeJeans برای شما مناسب باشد.

علاوه بر این چاپ چهارخانه‌ای آبی و قرمز روی این جین‌های جین پپه به آن‌ها ظاهر جین خشن می‌دهد که مطمئناً برای مردی که عاشق ظاهر جین خشن و سخت خود است، مناسب است. ست کردن این پیراهن گاه به گاه مردانه با هر شلوار جین غیر رسمی، عالی به نظر می رسد.