مردی با مایع ظرفشویی بس وزنه می زند

مایع ظرفشویی به عنوان صابون ظرف شویی یا مواد شوینده ظرف شویی شناخته می شوند و مایع ظرفشویی بس به سبک انگلیسی بریتانیایی، صابون های مایع شوینده هستند که به طور ویژه برای کمک به تمیز کردن ظروف و ظروف پخت و پز طراحی شده اند.

گزارش جدیدی از بازار در مورد بازار مایعات ظرفشویی منتشر کرد که تجزیه و تحلیل صنعت جهانی 2017-2021 و پیش بینی های سال های 2022 تا 2032 را پوشش می دهد.

این گزارش تحقیقاتی بینش های قانع کننده ای را بر اساس نوع محصول، بسته بندی، کانال فروش و استفاده نهایی ارائه می دهد. تمام مناطق اصلی

این گزارش همچنین شامل عوامل پیش‌بینی و عوامل کلیدی اقتصاد کلان است که پیش‌بینی می‌شود رشد بازار جهانی را تقویت کند. همچنین محدودیت‌هایی را که پیش‌بینی می‌شود مانع رشد بازار شوند، همراه با آخرین روندها و فرصت‌های بالقوه در بازار، بررسی می‌کند.

از سال 2017 و 2021، تقاضای جهانی برای مایعات ظرفشویی با CAGR 4.5 درصد افزایش یافت و ایالات متحده، ژاپن، چین، هند و بریتانیا سهم قابل توجهی از بازار جهانی را در اختیار داشتند.

مایع

این مواد شوینده به دلیل فرآوری شدن و غلظت کمتری نسبت به صابون ها روی پوست ملایم هستند و نسبت به صابون ها کف و کف بیشتری تولید می کنند.

برخی از مایعات ظرفشویی دارای سفید کننده، آنزیم و سایر مواد پاک کننده هستند که کارایی آنها را افزایش می دهد و همچنین به ضدعفونی کمک می کند.

مایعات ظرفشویی در بطری ها یا کیسه ها عرضه می شوند و بنابراین احتمال آلودگی وجود ندارد. حتی هنگام تمیز کردن ظروف، میکروب ها یا ذرات ضایعات غذا نمی توانند مایع ظرفشویی را آلوده کنند.

در ساخت صابون های مایع از هیدرولیزها و مواد حل کننده استفاده می شود. این مواد شیمیایی به مواد شوینده اجازه می دهند در آب حل شده و به شکل مایع باقی بماند.