پختن چرم نبوک و تهیه روغن خوراکی از آن

راه‌های مختلفی برای تشخیص میمیک چرم نبوک دانه‌ای وجود دارد که در آن چرم دوپارچه یا چسبانده شده نقش می‌بندد تا شبیه چرم دانه‌دار بادوام‌تر به نظر برسد.

اگر چرم مورد نظر طرحی بسیار یکنواخت یا یکنواخت داشته باشد، ممکن است دلیلی بر منبت باشد. چرم مصنوعی همچنین اثر کششی ندارد که در صورت خم شدن یا تا شدن چرم دانه ای تغییر رنگ جزئی ایجاد می کند.

لایه های رنگ شده یا پلی اورتان غیر متخلخل هستند و بنابراین به طور موثر نرم کننده های چرم را جذب نمی کنند.

7000 سال این مدت زمانی است که تمدن ما از چرم برای ساخت لباس و سایر کالاهای مصرفی استفاده کرده است.

این یک میراث چرمی طولانی است. بنابراین، روند چرم در آزمون زمان مقاومت می کند اما آیا محصولات شما به همان اندازه دوام خواهند داشت؟

همه محصولات چرمی یکسان ساخته نمی شوند. چه در حال خرید یک ساعت مچی چرم یا یک کیف دستی باشید درک تفاوت بین پنج نوع چرم به شما کمک می کند بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید.

چرم

راهنمای ما در مورد چرم پنج نوع چرم سبک‌های رایج چرم، تکنیک‌های دباغی، نحوه تشخیص تفاوت بین چرم‌ها و نحوه مراقبت از کالاهای چرمی را به شما معرفی می‌کند.

درک انواع چرم‌ها، یا درجه‌های چرم، می‌تواند سخت باشد – مثل چرم. اما فقط به این دلیل که شما یک صنعتگر چرم نیستید به این معنی نیست که نمی توانید یک متخصص چرم شوید.

برای چرم درجه یک دانه کامل را انتخاب کنید. چرم تمام دانه از لایه بیرونی پوست حاوی الیاف متراکم بسته بندی شده برای دانه ریزتر ساخته شده است.

معمولاً فقط موهای روی پوست برداشته شده و عیوب طبیعی در مواد ایجاد می شود. چرم تمام دانه بدون نقص به عنوان کمیاب شناخته شده است و بنابراین در دنیای کالاهای چرمی بسیار ارزشمند است.

این تکه چرم به دلیل ماندگاری بالا مورد ستایش قرار گرفته است. این چرم به دلیل فرآیند تولید طبیعی خود، با استفاده مداوم کمی تغییر رنگ می دهد.

چرم دانه کامل اغلب در سراجی، کفش و اثاثه یا لوازم داخلی یافت می شود. بسیاری از تولیدکنندگان چرم درجه یک از دانه کامل در محصولات خود استفاده می کنند.