کشف اکسیر جوانی و شادابی به دست محققان در گوشت شتر مرغ

برای انتخاب بهترین گوشت شترمرغ، ممکن است ابتدا بخواهید برش ها و درجه های مختلف آن را بدانید.

هر نوع گوشت شترمرغ می تواند برای اهداف خاصی مناسب باشد، بنابراین مهم است که نحوه تهیه آن را در نظر بگیرید.

برش هایی مانند فیله فن، فیله ماهی و کمر انتخابی عالی برای روش های پخت و پز هستند که شامل گرمای خشک می شوند، زیرا این ماهیچه ها همگی کاملاً نرم هستند.

اگر گوشت خوب برای استفاده در کباب کردن یا سرخ کردنی می‌خواهید، ممکن است بخواهید برش‌هایی مانند صدف، نوار و گرد را در نظر بگیرید.

همچنین انواع مختلفی وجود دارد که دارای محتوای اسید چرب امگا 3 بالایی هستند، بنابراین ممکن است بخواهید به دنبال پرندگانی باشید که با رژیم غذایی حاوی دانه کتان تغذیه شده اند.

شترمرغ نوعی گوشت قرمز تهیه می کند که چربی بسیار کمی دارد. می توان آن را به روش های مختلف تهیه کرد و طعم آن را به راحتی از ادویه ها می گیرد.

این گوشت معمولاً کاملاً سالم در نظر گرفته می شود و برخی از انواع آن حتی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

برش های مختلف معمولاً بر اساس قسمتی از پرنده درجه بندی می شوند، زیرا هر ماهیچه دارای کیفیت های متفاوتی است.

قیمت گوشت شترمرغ بنا به دلایلی متغیر است که این امر باعث می شود هنگام جستجوی بهترین گوشت شترمرغ، روش پخت مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

گوشت شتر مرغ

گوشت شترمرغ یک گوشت قرمز کم چرب تهیه می کند. اگر می خواهید از روش پخت و پز با حرارت خشک استفاده کنید، مانند کباب کردن یا کبابی کردن، باید به دنبال برش های گوشت شترمرغ با بالاترین کیفیت باشید.

نوار بیرونی، فیله فن، کمر بالا و فیله ماهی معمولاً بهترین برش ها در نظر گرفته می شوند. برش های با کیفیت متوسط، مانند گرد، نوک و صدف را نیز می توان برشته کرد، اگرچه آنها به ویژه برای کباب کردن، کباب ها و غذاهای سرخ شده مناسب هستند.

برش های با کیفیت پایین تر، مانند درام بیرونی و درام داخلی، باید نرم شوند و با حرارت مرطوب پخته شوند، پخته شوند یا دودی شوند.

همچنین باید برش های با کیفیت پایین تری را برای استفاده در گوشت چرخ کرده انتخاب کنید، زیرا معمولاً به هر حال استفاده از کلاسورها و پرکننده ها ضروری است.

بهترین برش های گوشت شترمرغ از پرندگانی تهیه می شود که شرایط بدنی خوبی دارند و کمتر از 16 ماه سن دارند.

از پرندگانی که تا دو سال سن دارند نیز می توان برای به دست آوردن تکه های اولیه گوشت استفاده کرد، هرچند که اغلب لطافت کمتری دارند.

اگر به گوشت چرخ کرده علاقه دارید، پرندگان مسن‌تر که سالم و عاری از بیماری هستند می‌توانند برش‌هایی از گوشت تهیه کنند که برای این منظور مناسب است. صرف نظر از سن پرنده، گوشت باید قرمز و فاقد هرگونه رنگ سفید یا صورتی باشد.