کیوی سر باغ مواد اولیه پرکاربرد در تولید برق فشارقوی

وجود مقادیر بالای ویتامین C و آنتی اکسیدان ها در کیوی سر باغ می تواند به کنترل علائم آسم کمک کند.

کیوی از دست دادن بینایی جلوگیری می کند. زآگزانتین و لوتئین، که اغلب به عنوان “ویتامین چشم” شناخته می شوند، در کیوی یافت می شوند. آنها با جذب نور اضافی که می تواند به شبکیه ما آسیب برساند از چشم در برابر آب مروارید و سایر اختلالات مربوط به چشم محافظت می کنند.

اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید کیوی یکی از بهترین میوه ها برای خوردن است.

آنها حاوی آب زیادی هستند کالری کمی دارند و فیبر زیادی دارند. در نتیجه، آنها به عنوان یک میان وعده یا در اسموتی صبحانه ایده آل هستند.

محتوای بالای ویتامین C کیوی راز کاهش وزن است. ویتامین C به مدیریت فشار خون، سطح کلسترول، سلامت دستگاه گوارش و عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند.

همچنین برای متابولیسم چربی حیاتی است. وقتی صحبت از کاهش وزن می شود، همه اینها عوامل مهمی هستند.

کیوی

میوه کیوی برای زنان باردار: فولات برای رشد سالم مغز و ستون فقرات کودک در مراحل اولیه رشد ضروری است. کیوی سرشار از فولات است و یک میان وعده خوشمزه و مغذی است.

اگر باردار هستید میوه کیوی را به رژیم میوه خود اضافه کنید تا حداکثر فولات و ویتامین C را دریافت کنید.

چگونه میوه کیوی بخوریم؟
هنگام خوردن کیوی حتما آن را کاملا تمیز کنید و از وسط نصف کنید. داخل آن را با قاشق بیرون بیاورید و میوه کامل بخورید یا به صورت ورقه ای خرد کنید.

هنگامی که کیوی را خرد کردید آن را خیلی قبل از خوردن آن رها نکنید زیرا میوه های کیوی حاوی آنزیم هایی هستند که میوه را نرم کرده و آن را خیلی لطیف می کند.

کیوی را به آب دم کرده اضافه کنید، آن را در اسموتی بریزید، از آن به عنوان رویه سالاد استفاده کنید یا برش ها را با ماست مخلوط کنید تا یک جفت کامل از پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها به دست آید.