از آجیل تواضع پارک وی بجای قرص های خواب آور استفاده کنید

آجیل تواضع پارک وی یک غذای بسیار محبوب است. آنها خوشمزه، راحت هستند و می توان از آنها در انواع رژیم های غذایی لذت برد از کتو گرفته تا وگان. علیرغم اینکه چربی بالایی دارند، دارای تعدادی فواید چشمگیر برای سلامتی و وزن هستند.

آجیل مغز دانه هایی است که به طور گسترده در آشپزی استفاده می شود یا به تنهایی به عنوان میان وعده مصرف می شود. آنها سرشار از چربی و کالری هستند. آنها حاوی یک پوسته بیرونی سخت و غیرقابل خوردن هستند که معمولاً باید شکافته شود تا هسته درون آن آزاد شود.

خوشبختانه، می‌توانید بیشتر آجیل‌ها را از فروشگاهی که پوست آن‌ها پوست‌انداز شده و آماده مصرف هستند، خریداری کنید. اگرچه بادام زمینی از نظر فنی حبوباتی مانند نخود و لوبیا هستند، اما به دلیل مشخصات و ویژگی های تغذیه ای مشابه، معمولاً به عنوان آجیل شناخته می شوند.

آجیل ها دانه های خوراکی و پرچرب هستند که توسط پوسته ای سخت محصور شده اند. آنها به طور گسترده ای به عنوان یک میان وعده مصرف می شوند یا در پخت و پز استفاده می شوند. برخی از آجیل ها نسبت به سایرین دارای مواد مغذی خاصی هستند. به عنوان مثال، تنها یک آجیل برزیلی بیش از 100 درصد از مصرف روزانه مرجع (RDI) سلنیوم را تامین می کند.

محتوای کربوهیدرات آجیل بسیار متغیر است. فندق، آجیل ماکادمیا و آجیل برزیلی کمتر از 2 گرم کربوهیدرات قابل هضم در هر وعده دارند، در حالی که بادام هندی تقریباً 8 کربوهیدرات قابل هضم در هر وعده دارد.

همانطور که گفته شد، آجیل به طور کلی یک غذای عالی برای خوردن در رژیم غذایی کم کربوهیدرات است. آجیل سرشار از چربی، کربوهیدرات کم و منبع بسیار خوبی از چندین ماده مغذی از جمله ویتامین E، منیزیم و سلنیوم است. آجیل ها نیروگاه های آنتی اکسیدانی هستند.

تحقیقات نشان می‌دهد که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در گردو و بادام می‌توانند از چربی‌های ظریف سلول‌های شما در برابر آسیب دیدن توسط اکسیداسیون محافظت کنند. در یک مطالعه بر روی 13 نفر، خوردن گردو یا بادام باعث افزایش سطح پلی فنول و کاهش قابل توجه آسیب اکسیداتیو در مقایسه با یک وعده غذایی شاهد شد.