اسباب بازی خرم با قیمتی باورنکردنی همه را شگفت زده کرد

از 5 ماهگی کودک نیاز به رشد مهارت های حرکتی ظریف دارد. برای این منظور اسباب بازی خرم با بافت نرم ساخته شده است که در داخل آنها اشیاء مختلفی دوخته می شود.

خیلی اوقات، مادران خودشان اسباب بازی هایی را برای رشد مهارت های حرکتی ظریف می سازند. این می تواند هر کیسه پارچه ای باشد که در آن مهره ها، زنگوله ها، دکمه ها و غیره دوخته شده است.

برای رشد مهارت های حرکتی ظریف بازی با لوبیاهای درشت و برخی از انواع غلات عالی است. طبیعتاً چنین بازی هایی فقط باید تحت نظارت بزرگسالان انجام شود.

از 6 ماهگی کودک به طور آگاهانه به اسباب بازی ها علاقه نشان می دهد. از این سن، می توانید با خیال راحت برای او توپ های لاستیکی، جغجغه های چوبی، موزاییک های بزرگ، کتاب های مقوایی با نقاشی های محدب بخرید.

اسباب بازی های آموزشی کودکان به کودک کمک می کند تا مهارت های خود را تقویت کند و توانایی های شناختی خود را آموزش دهد.

اسباب بازی

این می تواند هم مجموعه های کامل و هم آیتم های منفرد به شکل هزارتوها، قاب ها، اشکال هندسی، حیوانات ساخته شده از چوب، پارچه یا پلاستیک باشد.

چنین مواد متنوعی طیف وسیعی از احساسات لامسه را فراهم می کند و مهارت های حرکتی ظریف کودک را آموزش می دهد.

کودکان در حین درگیر شدن با اسباب بازی های آموزشی، یاد می گیرند که آنها را بر اساس شکل، رنگ و اندازه گروه بندی کنند، معماها را حل کنند و همچنین با حروف و اعداد آشنا شوند.

چه اسباب بازی هایی باعث رشد کودک می شود؟
هر مهارتی مجموعه ای از اسباب بازی های آموزشی کودکان را دارد.

مرتب کننده ها با انتخاب شکل مناسب برای سوراخ، کودک تفکر انتزاعی را توسعه می دهد، حافظه و مهارت های حرکتی خوب را آموزش می دهد.

مکعب ها اسباب بازی های همه کاره ای هستند که به طور همزمان هم به عنوان مصالح ساختمانی و هم به عنوان ابزار آموزشی عمل می کنند. بچه ها با نگاه کردن به حروف و اعدادی که در طرفین به تصویر کشیده شده اند، خانه هایی از آنها می سازند.