استفاده از پارچه کشمیر تک رنگ در طراحی دیوارهای موزه

ژاکت های کشمیری از پارچه کشمیر تک رنگ استفاده شده که اغلب برای مناسبت های خاص پوشیده می شوند و حتی می توان انواع خاصی از لباس های زیر ترمه را پیدا کرد.

به طور کلی، کار با ترمه آسان است، که باعث می شود این پارچه در لباس های پیچیده، گران قیمت و زیبا که برای تحت تاثیر قرار دادن و خیره کردن طراحی شده اند استفاده شود.

پشم بزهای ترمه در هیچ کاربرد صنعتی استفاده نمی شود، به این معنی که کل اقتصاد ترمه جهانی به تولید پوشاک ترمه وابسته است.

با انتخاب کار با یک تولید کننده ترمه اخلاقی و طبیعی، می توانید به تشویق رشد اقتصادهای دوردست و پیشرفت یک الگوی جدید پارچه تجارت منصفانه کمک کنید.

اکثر ترمه های دنیا در چین تولید می شود. این کشور بزرگ آسیای مرکزی و شرقی با منطقه کشمیر همسایه است.

پارچه

جایی که این پشم از آنجا منشا گرفته است، و بیشتر صحرای گبی در داخل مرزهای چین قرار دارد، که مرکز تولید ترمه معاصر است.

قیمت ترمه بسیار متفاوت است. پشم بزهای کشمیری که در یک کارخانه چینی مگالیتیک پرورش داده می شوند ممکن است کم عیار و ارزان باشد.

اما اکثر تولیدکنندگان سنتی ترمه قیمت های بسیار بالاتری دارند. در صنعت ترمه مانند بیشتر بخش‌های زندگی، آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید دریافت می‌کنید.

پشم ترمه که به‌طور سنتی تولید می‌شود، در کل بسیار نرم‌تر و بهتر از ترمه تولید انبوه است.

عیار الیاف ترمه نیز بر قیمت آن تاثیر زیادی دارد. ترمه درجه پایین ارزان است، اما پشم ترمه مرغوب می تواند فوق العاده گران شود. در مورد پشم ترمه، هرچه درجه بالاتر باشد، الیاف نازک تر است.

پشم ترمه که از بز ترمه مناطق صحرای گوبی و کشمیر گرفته شده است، بسیار ریز و نرم و در عین حال قوی است.

بز پشمینه که یکی از بستگان نزدیک بز ترمه است، الیافی شبیه ترمه تولید می کند که این دو نوع پارچه اغلب به هم متصل می شوند.