استفاده از پالت پلاستیکی کیک در صنعت آرایشی

چه آن را پالت پلاستیکی کیک یا چاقوی پالت بخوانید، هیچ نانوایی نباید بدون آن در آشپزخانه گرفتار شود. پالت پلاستیکی افست دارای یک تیغه فلزی باریک و انعطاف پذیر با انتهای گرد و یک دسته پلاستیکی یا چوبی برای نگه داشتن آن است.

تیغه بلند آن باعث می شود تا خمیر کیک را به راحتی در گوشه های ظرف پخت صاف کنید و بعد از پخت کیک را از کناره های تابه شل کنید.

هنگام بستن کیک، مایه کیک را به سرعت پخش می‌کند و بین لایه‌های کیک، کناره‌ها و روی آن فشار می‌دهد و ظاهری حرفه‌ای به جا می‌گذارد. بستن کاپ کیک با یک کفگیر کوچک نیز آسان تر است.

حتی می‌توانید از یک پالت افست برای قرار دادن خمیر کوکی‌های برش خورده روی ورقه‌های پخت استفاده کنید و شیرینی‌های پخته شده و خنک‌شده را بدون شکستن جدا کنید.

پالت

من تقریباً مطمئن هستم که راه‌های بسیار بیشتری برای استفاده از پالت افست وجود دارد، اما نکته اصلی این است که هر نانوایی باید حداقل یک پالت افست کوچک و یک پالت بزرگ در نوک انگشتان خود داشته باشد.

شاید متوجه آن نشوید اما این ابزار یکی از رایج ترین وسایل آشپزخانه در آشپزخانه شماست. احتمالاً یکی برای پخت و پز دارید و اگر نانوا هستید، ممکن است دیگری مخصوص پخت نیز داشته باشید.

اما آیا می‌دانستید پالتی که در آشپزخانه استفاده می‌کنید و پالتی که برای پخت استفاده می‌کنید، هر دو نام یکسانی دارند، اما ظاهر متفاوتی دارند و برای هر کار آشپزخانه متفاوت استفاده می‌شوند؟

در طول سال ها، کلمه “پالت” به سایر ظروف آشپزخانه مشابه با کاربردهای دیگر در آشپزخانه تبدیل شده است.

در حالی که پالت به طور کلی، یک ظروف آشپزخانه است که برای چرخاندن یا چرخاندن غذا در تابه استفاده می شود، تفاوت هایی بین پالت های مختلفی که ممکن است در آشپزخانه خود داشته باشید وجود دارد.