با استفاده از روغن موتور ریو جوش های صورت را درمان کنید

روغن معمولی روغن موتور ریو استاندارد شماست. این از نفت خامی تولید می شود که از زمین بیرون کشیده می شود و سپس در یک کارخانه تصفیه می شود.

افزودنی‌ها و فرآیندهای مختلفی برای بهبود ویسکوزیته (ضخامت) و ویژگی‌های محافظ موتور انجام می‌شود و سپس بطری می‌شود و برای استفاده در موتور شما فروخته می‌شود. به همین سادگی.

این کار دارای نکات مثبت و منفی است. بزرگترین مزیت: هزینه. روغن موتور معمولی یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای محافظت از موتور و کارکرد نرم خودرو است.

همچنین نسبتاً مؤثر است این روزها واقعاً روغن موتور بدی در بازار وجود ندارد. تا زمانی که وزن و مقدار مناسب را دریافت کنید، می توانید انتظار عملکرد معقولی را داشته باشید.

با این حال، نقاط منفی آنها بیشتر از انواع دیگر است. به دلیل مواد طبیعی، آنها تمایل به تصفیه کمتری دارند. آنها همچنین درجه حفاظت پایین تری نسبت به انواع دیگر ارائه می دهند.

روغن موتور مصنوعی به طور کامل در یک کارخانه یا آزمایشگاه تولید می شود. به همین دلیل، آنها تمایل دارند بسیار سازگارتر باشند.

وقتی همه مواد شما مطابق با استانداردهای بسیار دقیق تری هستند، کنترل فرآیندهای تولید آسان تر است. بنابراین، این روغن ها تصفیه شده تر هستند و در کل برای موتور شما بهتر هستند.

اما این به معنای واقعی کلمه هزینه دارد. روغن موتور تمام سنتتیک گرانتر از روغن معمولی است. خیلی زیاد نیست، توجه داشته باشید.

اما به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که در صورت استفاده از روغن تمام سنتتیک، از 20 تا 40 دلار اضافی برای تعویض روغن خود بپردازید، بسته به میزان مصرف ماشین شما.

روغن‌های مصنوعی نیز عمر طولانی‌تری دارند، و در مقایسه با روغن‌های معمولی قبل از نیاز به تعویض، مدت زمان و مسافت بیشتری را طی می‌کنند.

روغن های ترکیبی مصنوعی نوعی روغن هیبریدی هستند که از مواد مصنوعی و طبیعی تولید می شوند. به عبارت دیگر، این ترکیبی از روغن‌های معمولی و مصنوعی است که سعی می‌کند برخی از مزایای هر دو را در عین کاهش معایب آن‌ها جلب کند.

نتایج تقریباً دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید: آنها محافظت و عملکرد بهتری نسبت به یک روغن معمولی ارائه می دهند، اما نه به خوبی یک روغن تمام سنتتیک.

عمر آنها کمی بیشتر از روغن های معمولی است، اما نه به اندازه تمام سنتتیک. وقتی صحبت از هزینه به میان می‌آید آنها کمی گران‌تر از روغن‌های معمولی هستند، اما نه به اندازه یک روغن فول سنتتیک.

به طور کلی، آنها برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه ها هستند، میانه خوبی هستند، اما می خواهند کمی بیشتر به ماشین خود کمک کنند.