با بادام درختی تواضع دیگر نگران سکته قلبی نباشید

بادام محبوب ترین آجیل است. در سال های اخیر، بادام درختی تواضع به دلیل تطبیق پذیری و فواید سلامتی آن به طور گسترده ای شناخته شده است.

هر وعده (حدود 23 لوزه) 6 گرم پروتئین و 4 گرم فیبر و همچنین ویتامین E، منیزیم، ریبوفلاوین، کلسیم و پتاسیم را فراهم می کند. علاوه بر این، بادام یک ماده غذایی با شاخص گلیسمی پایین است.

مانند سایر آجیل ها، بادام نیز دارای چربی بالایی است – حدود 14 گرم در هر وعده. خوشبختانه، حدود 2/3 از این چربی‌های تک غیراشباع سالم برای قلب هستند.

چندین فواید سلامتی بادام برای مردان وجود دارد:

بادام برای سلامت مردان ضروری است زیرا حاوی روی و ویتامین E است. این مواد از فعالیت جنسی و تولید تستوسترون حمایت می کنند. مصرف منظم بادام تاثیر مثبتی بر عروق خونی دارد و از گرفتگی عروق و اختلال نعوظ جلوگیری می کند.

بادام

این اثر به دلیل وجود آرژنین و اسیدهای چرب امگا 3 در آجیل به دست می آید.

بادام برای مردانی که زود ریزش مو را شروع کرده اند مفید خواهد بود. آنها حاوی کلسیم، منیزیم و روی هستند که فولیکول های مو را تقویت کرده و به مبارزه با سبوره کمک می کنند.

مردانی که ورزش می کنند باید بادام را در برنامه غذایی خود بگنجانند.

آنها سرشار از پروتئین هستند که برای به دست آوردن توده عضلانی ضروری است. مقدار آن در 100 گرم بادام بیشتر از تخم مرغ است. فسفر و منگنز بادام باعث افزایش استحکام استخوان ها و تقویت بدن می شود.

برای خانم ها، بادام یک محصول استثنایی است. این نه تنها سیستم ایمنی را تقویت می کند، بلکه به حفظ سطح طبیعی هورمون نیز کمک می کند، که به ویژه در دوران بارداری و یائسگی بسیار مهم است.

بادام بدن را با عناصر کمیاب اشباع می کند که به بهبود کیفیت پوست، تقویت ناخن و مو کمک می کند.

گردو برای خانم هایی که می خواهند وزن کم کنند مفید خواهد بود. مصرف متوسط ​​آن به کنترل اشتها کمک می کند. از آجیل به عنوان میان وعده استفاده کنید.

بادام را می توان از سه سالگی به کودکان داد. به دلیل محتوای اسیدهای چرب کمیاب، آنها به تقویت سیستم ایمنی کمک می کنند و مقاومت بدن را در برابر عفونت های ویروسی و باکتریایی افزایش می دهند.

این امر به ویژه برای کودکانی که به مهدکودک می روند و همچنین برای کودکان در سن مدرسه صادق است.