با چای سفید زاهدان رفلاکس معده در کودکان را به راحتی درمان کنید

در حقیقت چای سفید زاهدان از گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شود. برگ‌ها و جوانه‌های آن درست قبل از باز شدن کامل، زمانی که با کرک‌های سفید ریز پوشیده شده‌اند، چیده می‌شوند. این جایی است که چای سفید نام خود را می گیرد.

چای سبز و چای سیاه نیز از گیاه کاملیا سیننسیس تهیه می شوند. با این حال، روش های مختلف پردازش طعم و عطر منحصر به فرد خود را به آنها می دهد. چای سفید کمترین فرآوری شده در بین سه چای است. به همین دلیل، مقدار زیادی آنتی اکسیدان را حفظ می کند.

تصور می‌شود این یکی از دلایلی است که چرا مطالعات چای سفید را با فواید بسیاری برای سلامتی مرتبط می‌دانند. به عنوان مثال، ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی، مبارزه با پیری پوست و حتی کمک به کاهش وزن کمک کند.

چای سفید مملو از نوعی پلی فنول به نام کاتچین است. پلی فنول ها مولکول های گیاهی هستند که به عنوان آنتی اکسیدان در داخل بدن عمل می کنند. آنتی اکسیدان ها از سلول ها در برابر آسیب توسط ترکیباتی به نام رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

چای

آسیب بیش از حد رادیکال های آزاد می تواند اثرات مضری بر بدن داشته باشد. این با افزایش سن، التهاب مزمن، سیستم ایمنی ضعیف و انواع بیماری های مضر مرتبط است.

خوشبختانه به نظر می رسد چای سفید یکی از بهترین انواع چای برای مبارزه با رادیکال های آزاد باشد. در واقع، مطالعات نشان می دهد که چای سفید دارای مزایای آنتی اکسیدانی مشابه با چای سبز است که به دلیل فواید سلامتی آن شناخته شده است.

یک مطالعه لوله آزمایشی نشان داد که عصاره چای سفید می تواند به محافظت از سلول های عصبی حیوانات در برابر آسیب رادیکال آزاد به نام پراکسید هیدروژن کمک کند.

مطالعه دیگری در لوله آزمایش نشان داد که پودر چای سفید در کاهش التهاب ناشی از رادیکال‌های آزاد در سلول‌های پوست انسان بسیار مؤثر است.

در حالی که مطالعات لوله آزمایش امیدوارکننده است، تحقیقات بیشتر مبتنی بر انسان در مورد چای سفید و مزایای آنتی اکسیدانی آن مورد نیاز است.

چای سفید مملو از پلی فنول ها است که دارای مزایای آنتی اکسیدانی است. آنها با محافظت از بدن در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد به کاهش التهاب مزمن کمک می کنند.