تجهیزات پزشکی هلال احمر موجب زنده شدن مردی که در تصادف جان خود را از دست داده بود شد

بیش از 500000 تجهیزات پزشکی هلال احمر و 20000 محصول دارویی در سراسر جهان وجود دارد که هر روز تعداد بیشتری از آنها اختراع می شود. شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی باید مدارک زیادی را تکمیل کنند تا فرآیند تحویل آن‌ها به دست متخصصان بهداشت و درمان را طی کنند. کاغذبازی از ایده پردازی و ثبت اختراع محصولات تا پایان فروش وجود دارد.

GoCanvas یک جایگزین با برنامه های تلفن همراه ارائه می دهد که تجهیزات پزشکی دیجیتال و فرم های دارویی هستند تا جایگزین کاغذبازی هایی شوند که به طور سنتی طبیعتاً وقت گیر و دست و پا گیر بوده است و دلیل آن حجم انبوه اسنادی است که باید تکمیل و نگهداری شوند.

تجهیزات پزشکی و الگوی دارویی را انتخاب کنید که با آنچه به دنبال آن هستید مطابقت داشته باشد، یا یکی از ابتدا ایجاد کنید هیچ کدنویسی در پایان شما وجود ندارد. این برنامه ها برای کسانی که در زمینه فروش لوازم پزشکی، دانشمندان داروسازی، خریداران محصولات دارویی و غیره فعالیت می کنند مفید است.

اینکه آیا شما نیاز به تولید فرم‌های دوز، فرم‌های استخدام نمایندگان فروش، الگوهای کشف دارو، استانداردهای صلاحیت عملکرد، گزارش‌های کارآزمایی‌های بالینی، گزارش‌های صلاحیت تجهیزات، چک‌لیست‌های دوز دارو، گزارش‌های خدمات متمرکزکننده اکسیژن، فرم‌های رضایت اطلاعات بیمار، دستورالعمل‌های تکنسین داروخانه، اطلاعات داروهای تجویزی دارید.

الگوها یا گزارش های اعتبارسنجی پردازش، شما به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. پس از تکمیل، برنامه به طور خودکار یک PDF تولید می کند. این یک راه سریع برای ایجاد ملزومات پزشکی و فایل های PDF دارویی و ذخیره یا به اشتراک گذاری آنها با سایر متخصصان است.

الگوهای چک لیست ما پر کردن فرم‌ها، سازماندهی برنامه‌ها و گزارش‌ها را ساده‌تر از همیشه می‌کند و همه برنامه‌های ما از طریق هر تلفن هوشمند، دستگاه تلفن همراه یا دسکتاپ قابل دسترسی هستند.