تولید کننده درب upvc رنگی

قیمت درب upvc رنگی چقدر است؟ آیا درب upvc رنگی از درب یو پی وی سی رنگ نشده گران تر است؟ آیا رنگ درب upvc با گذشت زمان در اثر اوضاع جوی تغییر نمی کند؟ تولید کننده انواع درب رنگی در این خصوص بیان می کند ضمن عرضه مستقیم این محصول.
درب upvc بسیار زیبا و شیک نمون می کند این نوع درب ها از سایر درب ها طرفداران بیشتری دارند از مهمترین شاخصه ها و ویژگی درب upvc به عایق بودن، قیمت مناسب و مقاومت در همه شرایط جوی می توان اشاره نمود، رنگ کردن درب upvc در شرایط خاص صورت می گیرد طبق آخرین دستاورد های عملی و فنی تنها دو روش از روشهای رنگ آمیزی در داخل کشور وجود دارد که همین دو روش کلیه نیاز های مشتریان را به تنوع رنگی بر طرف می کند.
اگر درب upvc اصل باشد و فرایند رنگ آمیزی به درستی انجام گرفته باشد این تضمین وجود دارد که به هیچ وجه تغییر رنگ ندهد و در همه شرایط جوی مقاوم و با ثابت باشد اما در صورتی که این فرایند بخوبی صورت نگیرد ممکن است سبب رنگ رفتگی یا پوسته شدن درب شود.
شما برای خرید مستقیم درب upvc رنگ شده با کیفیت درجه یک و تضمینی از مرکز تولید کننده این محصول می توانید از طریق راههای ارتباطی اقدام کنید.
منبع: درب و پنجره ایران