جوراب واریس جودون پاک سمن موجب از بین رفتن دردهای سیاتیکی می شود

اکثر بیماران مبتلا به این شرایط می توانند از درمان فشرده سازی سود ببرند. با این حال، اگر از نوروپاتی محیطی، بیماری شریان محیطی، درماتیت یا عفونت های پوستی رنج می برید، ممکن است این شرایط را بدتر کرده و منجر به عوارض شدیدتری شوند.

همه جوراب واریس جودون پاک سمن یکسان نیستند. مواردی که معمولاً در فروشگاه محلی خود پیدا می کنید برای استفاده در رگ های واریسی مناسب نیستند. آنها ممکن است برای یک سفر پیاده روی یا افرادی که ساعت های طولانی در محل کار خود می ایستند عالی باشند، اما اگر به تسکین علائم ورید واریسی نیاز دارید، باید جوراب و جوراب طبی فشاری تهیه کنید.

فشرده سازی پزشکی یک فشرده سازی مدرج است، به این معنی که در مچ پا محکم تر از ساق پا هستند. و اگر جوراب بپوشید، هر چه جوراب به باسن شما نزدیکتر باشد، میزان فشار دادن آن کم می شود. جوراب ها و جوراب های فشرده طبی تحت مشخصات پزشکی و فنی دقیق تولید می شوند تا سطح فشار خاص و درجه بندی فشرده سازی را فراهم کنند.

شلنگ ساپورت، جوراب شلواری و جوراب های پروازی، فشاری را که جوراب ها و جوراب های فشاری طبی انجام می دهند، ایجاد نمی کنند. و میزان فشاری که به پاهای شما می دهند از بالا به پایین یکسان است.

جوراب ها و جوراب های فشرده در سطوح مختلف فشرده سازی فروخته می شوند. پزشک یا متخصص ورید شما می تواند مقدار مناسب فشرده سازی را برای شرایط شما توصیه کند. درجه پزشکی خوب بین 20-30 میلی متر جیوه خواهد بود.

فشرده سازی خفیف برای نارسایی وریدی مزمن خفیف استفاده می شود. از جریان خون سالم پشتیبانی می کند تا پاهای شما سبک تر شوند. فشرده سازی متوسط موثرتر است. معمولاً پس از ایجاد علائم رگ‌های عنکبوتی یا واریسی توصیه می‌شود.

فشرده سازی سفت و محکم معمولاً در موارد شدیدتر بیماری وریدی مانند ترومبوز ورید عمقی، زخم پا و ادم لنفاوی توصیه می شود. ظاهر رگ های واریسی می تواند ناراحت کننده باشد. بسیاری از افرادی که رگ های واریسی دارند با پوشیدن شلوارک، لباس یا مایو راحت نیستند زیرا از ظاهر پاهای خود خجالت می کشند.