خوردن دان قهوه چری از پوکی استخوان جلوگیری می کند

همانطور که می دانید دان قهوه چری دانه های میوه قهوه هستند که اغلب به عنوان گیلاس قهوه شناخته می شوند. این دانه های لوبیا مانند معمولاً برای تهیه قهوه خشک، بو داده و دم می شوند.

از آنجایی که نوشیدن قهوه با فواید متعددی برای سلامتی مرتبط است مانند کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و بیماری کبد – ممکن است تعجب کنید که آیا خوردن دان قهوه چری همین اثر را دارد یا خیر.

خوردن دان قهوه چری به‌ویژه آنهایی که با شکلات پوشیده شده‌اند یک راه محبوب برای دریافت کافئین است.

دان قهوه چری صدها سال یا بیشتر خورده شده است. تصور می شود که قبل از اینکه قهوه به عنوان یک نوشیدنی ساخته شود، دانه های آن اغلب با چربی حیوانی مخلوط شده و برای افزایش سطح انرژی مصرف می شد.

دان های قهوه همان مواد مغذی یک فنجان جو را فراهم می کند اما به شکل بسیار غلیظ تر.

از آنجایی که قهوه معمولی فیلتر شده و با آب رقیق می شود، شما فقط بخشی از کافئین و سایر مواد موجود در کل دانه را دریافت می کنید.

قهوه

علاوه بر این، خوردن دان های قهوه به جای نوشیدن نوشیدنی ممکن است منجر به جذب سریع‌تر کافئین از طریق مخاط دهان شود.

هر دو اثر مفید و منفی قهوه با مصرف کامل دانه ها تقویت می شود. به این ترتیب، بهتر است دان های قهوه را در حد اعتدال مصرف کنید.

گفته می شود دان قهوه چری سبز که خام هستند خوردن آن چندان خوشایند نیست. آنها طعمی تلخ و چوبی دارند و جویدن آنها سخت است. دانه های قهوه برشته شده کمی نرم تر هستند.

دان های قهوه بو داده شده با روکش شکلات اغلب به عنوان میان وعده فروخته می شود و به راحتی در فروشگاه محلی شما پیدا می شود.

خوردن دان های قهوه بی خطر است. با این حال، مصرف دان های قهوه در حد اعتدال توصیه می شود زیرا مواد مغذی آن غلیظ تر از قهوه مایع است.