خوردن گلابی سبز موجب چند برابر شدن رشد ناخن ها می شود

وقتی در مورد میوه های سالم صحبت می کنید، گلابی سبز را در نظر بگیرید. گلابی میوه‌ای سبز رنگ زنگ‌شکل است که سرشار از ویتامین C است.

انواع مختلفی از گلابی وجود دارد و به راحتی در سرتاسر جهان در دسترس هستند. این میوه خوراکی نه تنها سرشار از ویتامین C، بلکه سرشار از منیزیم، مس، فولات، منگنز، فیبر و ویتامین K است. قلب سالم، هضم خوب و کبد سالم از مهمترین فواید گلابی سبز هستند.

ارزش غذایی گلابی:

  • پروتئین
    فیبر
    کربوهیدرات ها
    پتاسیم
    فلز مس
    فولات
    ویتامین C، K
    آنتی اکسیدان های پلی فنل

برای هضم راحت گلابی سبز بخورید: مزیت اصلی خوردن گلابی برای سلامتی این است که به هضم راحت کمک می کند. سرشار از فیبر غذایی است و از این رو به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند. خوردن گلابی سبز همچنین به کاهش علائم یبوست و IBS کمک می کند.

گلابی

شوت تا ایمنی: مطالعه اخیر منتشر شده توسط مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان داد که دوز خوب ویتامین C به تقویت ایمنی کمک می کند. بنابراین، اگر گلابی سرشار از ویتامین C مصرف کنید، به تقویت سیستم ایمنی بدن خود کمک می کنید.

برای سلامت قلب مفید است: گلابی سبز سرشار از پتاسیم است که برای کاهش فشار خون به عنوان یک گشادکننده طبیعی عروق شناخته شده است. علاوه بر این، خوردن روزانه گلابی به افزایش جریان خون کمک می کند و از احتمال سکته قلبی جلوگیری می کند.

با پوکی استخوان مبارزه می کند: گلابی سبز به عنوان منبعی غنی از کلسیم و سایر مواد مغذی، به تقویت استخوان ها نیز کمک می کند. خوردن روزانه گلابی به حفظ سطح pH بدن کمک می کند و در نتیجه از خطر پوکی استخوان جلوگیری می کند.

گردش خون را تقویت می کند: یک گلابی را در روز بخورید تا گردش خون در بدن شما افزایش یابد. افرادی که از کم خونی و سایر بیماری های ناشی از کمبود رنج می برند، می توانند برای بهبود گردش خون به گلابی نگاه کنند.

یک گلابی سبز در روز به پیشگیری از اختلالات شناختی، خستگی و ضعف عضلانی کمک می کند.