درب ضد سرقت فلزی اصفهان موجب مرگ سگ خواننده معروف ترک شد

با تجزیه و تحلیل آمار پلیس تهیه شده در سال 2017 ارزش سرمایه گذاری در تجهیزات درب ضد سرقت فلزی اصفهان را دارد.

در سال 2016 و 77190 سرقت وجود داشت که پلیس تنها در 35 درصد موارد، عاملان آن را شناسایی کرد. با نگاهی عمیق تر به آمار می بینیم که درهای جلویی که به درستی ایمن شده اند کافی نیستند.

سرقت از خانه های یک خانواده اغلب از طریق درهای پاسیو، پنجره ها و حتی گاراژ انجام می شود. برای اینکه خانه ما کاملا امن باشد باید تمام نقاط ضعف آن را بشناسیم و راه حل های مناسب را انتخاب کنیم.

حتی ظاهر در می تواند سارق را منصرف کند اگر محکم به نظر برسد، این احتمال وجود دارد که تلاش نکنند به علاوه آنها به دنبال خانه ای با امنیت کمتر خواهند بود.

بنابراین، اگر امنیت برای شما مهم است، درهای چوبی، آلومینیومی و فولادی را انتخاب کنید آنها نه تنها قوی هستند، بلکه بهترین پارامترهای ضد سرقت را نیز دارند.

درب

همه انواع درب های ضد سرقت صرف نظر از موادی که از آن ساخته شده اند، می توانند با عملکرد مقاوم در برابر سارق سازگار شوند.

مهمترین مسئله نصب قفل ها و ورق های فلزی مناسب در قاب است آنها باید به اندازه کافی محکم باشند تا از شکستن درب جلوگیری کنند.

بهترین راه برای نصب چهارچوب درب ضد سرقت این است که آن را با لنگر و آجر روی دیوار محکم کنید. بهتر است این کار را به یک تیم متخصص بسپارید، زیرا هر اشتباهی که هنگام نصب درب های خارجی رخ می دهد می تواند خاصیت ضد سرقت آنها را کاهش دهد.

برای افزایش امنیت، اضافه کردن سیلندرها و صفحات امنیتی مناسب برای ایمن سازی آنها در برابر سرقت مفید است. داکو درهای خارجی چوبی و آلومینیومی مجهز به صفحات ضد سرقت را به شما پیشنهاد می کند.

آنچه در درب ضد سرقت مهم است قفلی است که در آن نصب شده است سیلندر امنیتی ثابت شده استاندارد درب ورودی ارسی یک تکه ما است.

یک درب ورودی ضد سرقت خوب اغلب مجهز به پیچ کرمونی 3 نقطه است. برخی از قفل ها را می توان با یک سیستم هشدار که در هنگام تلاش برای نفوذ فعال می شود سازگار کرد.