روشویی کابینتی لمون از بوی بد سرویس بهداشتی جلوگیری می کند

روشویی کابینتی لمون روشویی حمام است که زیر سینک حمام قرار می گیرد. اغلب شامل یک سنگ مرمر یا کاشی است که می تواند برای نگه داشتن وسایلی مانند مسواک، صابون یا لوازم آرایشی در دسترس باشد. گاهی اوقات، روشویی با ظرف سینک فروخته می شود، اما اغلب، سینک و شیر آب به صورت جداگانه فروخته می شوند.

طیف وسیعی از اندازه ها و سبک های روشویی حمام موجود است. برای شخصی که یکی را انتخاب می کند، اندازه حمام یک نکته مهم است. اغلب، یک سبک روشویی حمام در چندین اندازه فروخته می شود تا فضای موجود را در خود جای دهد.

سینک ها و شیرآلات معمولا جدا از روشویی فروخته می شوند. آینه‌ها یا کابینت‌های دارویی که بالای سینک قرار می‌گیرند همراه با برخی از سبک‌ها هستند، اگرچه گاهی اوقات باید جداگانه نیز خریداری شوند.

خود روشویی ممکن است در برخی از انواع مدرن شبیه کابینت نباشد، اما ممکن است فقط یک سینک باشد که یا روی پایه است یا به دیوار می‌چسبد. این گونه ها اغلب در حمام های کوچکتر به خوبی کار می کنند.

از کابینت های حمام می توان برای نگهداری حوله ها و دستمال های اضافی استفاده کرد. روشویی حمام بزرگتر ممکن است انبار مورد نیاز و مکانی برای قرار دادن وسایلی که صاحب خانه نمی‌خواهد نمایش داده شود را فراهم کند.

برخی از آنها مجهز به قسمت کابینت و کشوهایی هستند که می‌توان پارچه‌های شستشو، تیغ یا موارد مشابه را در آن قرار داد. افرادی که مواد شیمیایی را برای نظافت در حمام ذخیره می کنند و بچه دار می شوند، باید روشویی را انتخاب کنند که قفل شود تا کودکان نتوانند به وسایل خطرناک دسترسی پیدا کنند.

روشویی های حمام در اندازه ها و سبک های مختلفی موجود هستند. به طور کلی، هزینه بالای روشویی تا حد زیادی در قیمت نهایی رقم می خورد. به عنوان مثال، ظروف روشویی با کاشی یا سنگ مرمر، احتمالاً بالاترین قیمت را دارند. آنهایی که چوب کمیاب دارند یا توسط برخی از طراحان معروف طراحی شده اند نیز بسیار گرانتر خواهند بود.