فرش دستباف کرمان که جسد نوعروس و دامادی در آن پیدا شد

در حقیقت فرش دستباف کرمان یک کفپوش مجلل و راحت است. برای هر اتاق در خانه یا اداره یک فرش مناسب وجود دارد. از یک فرش نرم اتاق خواب گرفته تا یک فرش لوکس برای اتاق نشیمن یا اتاق هتل، یک فرش کاربردی برای راهرو و راه پله یا دفتر کار خانگی.

فرش دستباف آب و هوای داخل خانه را بهبود می بخشد: فرش دستباف آب و هوای داخل خانه را بهبود می بخشد زیرا ذرات گرد و غبار موجود در هوا را حفظ می کند. فرش ذرات را به دام می اندازد و آنها را تا زمان بعدی جاروبرقی در الیاف محبوس نگه می دارد.

بنابراین حساسیت به گرد و غبار نباید مانعی برای انتخاب فرش ایجاد کند. بنیاد آسم آلمان حتی به این نتیجه رسیده است که فرش دستباف بهتر از هر کفپوش دیگری گرد و غبار را حفظ می کند و در نتیجه هوای داخل خانه تمیزتر است.

فرش دستباف همچنین عایق خوبی را ارائه می دهد و باعث صرفه جویی در انرژی تقریباً 4-5٪ و تا 10٪ در زمستان های سرد می شود. موکت برای خانه هایی با گرمایش از کف نیز مناسب است.

فرش

هنگام خرید فرش دستباف به مقاومت حرارتی در مشخصات فنی و وجود نماد گرمایش از کف PRO-DIS توجه کنید تا فرش مناسبی پیدا کنید.

فرش دستباف کفی است که صداها را جذب می کند. روی پله ها، در اتاق نشیمن یا در دفتر. یک فرش صداها را منعکس نمی کند، آنها را جذب می کند و در نتیجه سطح سر و صدا را به حداقل می رساند. ارتفاع و تراکم فرش بر اثر عایق صدا تأثیر می گذارد. فرش دستباف آکوستیک اتاق را بهبود می بخشد. صداهای محیطی توسط اتاق هایی که دارای فرش هستند به حداقل می رسد.

فرش دستباف ایمن و گرم است: روی فرش جلوی شومینه، پابرهنه رفتن در خانه یا بازی روی زمین: با نصب فرش دستباف، همه این فعالیت ها بسیار راحت است. کفپوش نساجی روی پاها و مفاصل ملایم است.

فرش دستباف نیز لغزنده نیست. خطر لیز خوردن روی فرش دستباف بسیار کمتر از کفپوش صاف است. و اگر کسی سقوط کند، احتمال آسیب کمتر است زیرا فرش نرم و انعطاف پذیر است.