قیمت درب و پنجره upvc ویستابست

احتمالا درب و پنجره ویستابت upvc نامی آشنا برای شما باشد. با این حال این گونه محصولات از کیفیت مرغوب و عالی در این زمینه بوده و از استانداردهای جهانی نیز برخودار نیز هستند.
یکی از صنایع بزرگ و مهم، پیشگام در صنعت پلیمری که دارای گواهینامه های بین المللی معتبر از آلمان و همچنین استاندارد های لازم برخوردار هستند؛ می توان به شرکت ویستابست اشاره کرد که فعالیتی بیش از دو دهه را با موفقیت تجربه کرده است. و درحال حاضر هم به عنوان یکی از برندها یا شرکت های موفق در عرصه تولید درب و پنجره upvc تبدیل گشته و با قیمت های در حد کیفیت خوب در بازار به فروش می رسد.

ویژگی درب و پنجره های نوع ویستابت

از ویژگی های منحصر به فرد درب و پنجره های شرکت ویستابست که بر میزان کیفیت آن می افزاید به گزینه های زیر اشاره می شود:
زیبایی و ظرافت بی نظیر
ضخامت و استحکام بالا
عدم زنگ زدگی و پوسیدگی( مقاوم در برابر عوامل یا جریان های رطوبت زا که منجر به پوسیده شدن هر چه بیشتر آن خواهد گردید)
براحتی می توان آنها را مورد شستشو قرار داد
بهداشتی بودن این گونه تولیدات
مانع خروج انرژی های گرمایشی و ورورد گرد و غبار به داخل اطاق
پیشگیری از وارد شدن آلایندگی های صوتی و…

 درب و پنجره upvc

چگونگی محاسبه قیمت درب و پنجره

برای پرداخت به چگونکی محاسبه قیمت درب و پنجره هایی از جنس upvc شرکت وبستابست، می توان گفت که با داشتن یک متر ارتفاع، یک متر عرض بازشو و همچنین پروفیل هایی در ابعاد 4 متر قاب، بازشو و یک متر هم پروفیل میانی که در کنار هم نزدیک به 8 متر به طور کامل می باشند. در این میان لوازم جانبی دیگری همچون یک دست یراق، شیشه دوجداره به آن اضافه می شود. البته در میان آنها هزینه های جاری دیگری مانند حمل و نقل، نصب، مواد مصرفی و غیره نیز به آنها افزوده می گردد تا در صورت درخواست سفارش خرید از سوی مشتریان، جهت محاسبه دقیق قیمت کالا، خدمت ایشان ارسال گردد.

 قیمت درب و پنجره upvc

منبع: درب و پنجره ایران