میوه خشک و چاقی دلیل اصلی سرطان کلیه است

میوه خشک و چاقی منبع خوبی از بسیاری از ترکیبات گیاهی از جمله آنتی اکسیدان های قوی هستند. میوه های خشک دارای قند طبیعی و کالری بالایی هستند. میوه ها حاوی مقادیر قابل توجهی قند طبیعی هستند.

از آنجایی که آب از میوه خشک استخراج می شود، تمام قند و کالری را در یک بسته بندی بسیار کوچکتر متمرکز می کند. بنابراین، میوه های خشک دارای کالری و قند بسیار بالایی هستند، از جمله گلوکز و فروکتوز. در زیر نمونه هایی از محتوای قند طبیعی میوه خشک آورده شده است.

اگر میوه های خشک به طور منظم مصرف شوند، انرژی می دهند، به شما احساس تناسب اندام می دهند و در کاهش خستگی و استرس نقش دارند. میوه خشک که در میان وعده ها ضروری است، با کلسیم موجود در آن استخوان های شما را تقویت می کند، به لطف مواد معدنی، فشار خون را تنظیم می کند و از شما در برابر فشار خون بالا و بیماری های قلبی محافظت می کند.

اگرچه فواید میوه های خشک بسته به هر میوه متفاوت است، نسبت فیبر آن بیشتر از میوه های تازه است. این باعث احساس سیری می شود. انواع میوه های خشک که با این ویژگی ها فواید زیادی برای دستگاه گوارش دارند، جزو ضروریات لیست مربیان رژیم غذایی و زندگی سالم هستند.

دستورالعمل‌های تغذیه‌ای علمی می‌گویند که اگر رژیم غذایی ۲۰۰۰ کالری دارید، باید روزانه ۲ فنجان میوه تازه یا ۱ فنجان میوه خشک مصرف کنید. تامین نیاز روزانه به میوه، چه میوه تازه و چه میوه خشک، می تواند به کاهش خطر بیماری قلبی، سرطان و دیابت نوع 2 کمک کند. میوه ها به عنوان غذاهای غنی از پتاسیم به کاهش فشار خون و جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه کمک می کنند.