نصب توری درب و پنجره upvc قیمت

نصب توری درب و پنجره upvc رولینگ یا پلیسه در قیمت معقول است.
هدف از نصب توری بدور ماندن از گزند حشرات می باشد اهمیت این در تابستان به اندازه عایق و تهویه است و به همین خاطر شخص اقدام به خرید و نصب توری می کند، قیمت که شرکت برای درب و پنجره upvc می گوید شبیه شرکتهای دیگر خواهد بود بنابراین خریدار پول اضاف پرداخت نمی کند چیزی که یک مشتری امروزی ازش نگران است، در واقع با پرداخت پول بیشتر باید خوشحال شد و دانست که مواد کیفی در تولید بکار رفته اند،custom made بمعنای دسترس پذیر بودن توری برای هر نوع و ابعاد درب و پنجره می باشد موقعی که نیاز به توری نبود آن را roll کنید تا به فرم توپ جمع شود و منظره ی بیرون قابل دید باشد، نصب و راه اندازی به چند دقیقه نمی کشد و طراحی reversible یا برگشت پذیر است، دستور العمل برای باز و بسته کردن راحت و نگهداری توری در موقعیت درست تقدیم می شود، با کاربرد متریال مرغوب نفوذ حشره غیر ممکن است بخصوص متریال فایبر گلاس، کنترل چفت و بست شدن وجود دارد و توری برای مدت زیادی می ماند.
1-چطور نزدیک ترین تولیدی را پیدا کنم؟ کارشناس می گوید که نزدیک سازنده کدام است این با دریافت مبلغ در زمان وعده داده شده پیدا می شود و نصب آغاز می گردد.
2-ماکزیمم ابعاد برای هردوی طول و عرض چه می باشد؟ درب تک پنله 48*96، درب فرانسوی 96*96 (درب با دو لنگه 48)، توری 120*120 هم قابل تولید کردن است.
3-می توان متریال توری را جایگزین کرد؟ بله.
4-نصب چه اندازه اسان است؟ خیلی.
5-چطور بازشو درب را اندازه بگیرم؟ با یک متر ساده، دستور العمل در سایت.
6-کاربرد محصولات توری بغیر از درب و پنجره چیست؟ دربهای کشویی توری، اتاقهای توری و گلخانه ها، قایق و موتورخانه.
7-امکان دیدار با سازنده وجود دارد؟ هر سازنده یک ویترین دارد، این برای ملاقات حضوری و نشان دادن نمونه است.
8-چه رنگها دسترس پذیر می باشد؟ سفید، برنزی، مشکی، الماس و رنگهای استاندارد با هزینه ی اضاف.

منبع: درب و پنجره ایران