نوجوانی با لنت ترمز تکستار فرانسه ماشین های مسابقه ای اسباب بازی می سازد

خودروهای سبک‌تر و فشرده‌تر برای لنت ترمز تکستار فرانسه مناسب‌تر هستند. آنها قدرت توقف مورد نیاز را دارند و در عین حال حداقل صدا را تولید می کنند. خرید آنها نیز نسبتاً ارزان است.

در همین حال، خودروهای سایز متوسط به این مقدار کمی اضافی برای قدرت توقف نیاز دارند. بنابراین یک NAO فلزی کم مناسب ترین است، فقط برای افزایش حجم آماده باشید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک ماشین اسپورت دارید و میل بیشتری به شتاب گیری دارید، لنت ترمزهای نیمه فلزی یا سرامیکی با کارایی بالا را انتخاب کنید. هر دو تضمین می کنند که قبل از برخاستن از زمین متوقف می شوید.

در نهایت رانندگان کامیون و کسانی که بارهای قابل توجهی را حمل می کنند، به مقدار بیشتری از فلز نیاز دارند. حتی ممکن است برای ارائه این محافظت اضافی، پدهای وظیفه ای شدید لازم باشد.

لنت

شرکت مادر گروه ریخته‌گری MAT، MAT Holdings بخش مخصوص به خود را به لنت ترمز اختصاص داده است. گروه Friction دارای 7200 کارمند در سراسر جهان است که بین دوازده کارخانه و سه قاره تقسیم شده است.

بین آنها بیش از 140 متر لنت ترمز و 10 متر کفش ترمز در سال تولید می کنند – اینها به بازارهای مسافری، تجاری و سنگین تحویل می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آنها مراجعه کنید،

لنت ترمز انرژی جنبشی خودرو را از طریق اصطکاک به انرژی حرارتی تبدیل می کند. دو لنت ترمز با سطوح اصطکاک آنها رو به روتور در ترمز قرار دارند.

هنگامی که ترمزها به صورت هیدرولیکی اعمال می شوند کالیپر دو لنت را به هم می چسباند یا روی روتور چرخان می فشارد تا خودرو را کند و متوقف کند.

هنگامی که لنت ترمز در اثر تماس با روتور گرم می شود، مقدار کمی از مواد اصطکاک خود را به دیسک منتقل می کند و یک پوشش خاکستری مات بر روی آن باقی می گذارد. لنت ترمز و دیسک سپس به یکدیگر می چسبند و اصطکاک خودرو را فراهم می کنند.