پروفیل ساخت درب و پنجره upvc هافمن

با خرید پروفیل های ساخت در و پنجره UPVC هافمن می توانید براحتی هر نوع پلیمیر سخت و محکم را بسازید. این نوع پروفیل از قابلیت مقاومت زیادی در شایط مختلف برخودرار خواهد بود.
از مشخصات بارز و قابل توجه پروفیل های تولید درب و پنجره upvc هافمن از دیدگاه متخصصان و کارشناسان مربوطه می توان پی به مقاوم بودن زیاد، عدم تغییر رنگ در شرایط جوی مختلف، و بالا بودن میزان استحکام و استقامت آنها در تمامی آب و هواها، هزینه و قیمت پایین به نسبت کیفیت مناسب آن، باعث گریده که از نظر مصرف، پروفیل های کابردی در درجه دوم اهمیت از نظر مرغوبیت و باکیفیت بودنشان قرار بگیرند.
بر اساس آمارهای بدست آمده می توان شاهد رشد و توسعه و در عین حال تقاضای بیشتر این گونه درب پنجره در طول سال های اخیر بود.

ویژگی درب و پنجره upvc شرکت هافمن

امروزه با رونق و بالا رفتن میزان تقاضای مردم نسبت به خرید درب و پنجره های از نوع درب پنجره پی وی سی دوجداره، استفاده از دستگاه ها و تجهیزان مدرن در جهت تهیه و ساخت این گونه سازه های ساختمانی، موجب گردیده پروفیل هایی طراحی و تولید گردند که از نظر توانایی و قدرت مقاومت و استحکام در محیط های مختلف، حرف اول را بزنند و با توجه به مواد کیفی مناسبی که در آنها بکار رفته، رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.
دیواره خارجی این مدل از پروفیل های  دستگیره پنجره هافمن درب و پنجره دارای ارتفاع 62 میلیمتر و دیواره خارجی 62 میلیمتر است و همچنین عرض 60 میلیمتری دارد.
شیشه خور بودن این پروفیل ها 4 کاناله از مزایای عمده آن است که دارای ضخامت 24 میلیمتر هستند.
این محصولات در سال های اخیر با گسترش رقابت بازار تولید پروفیل های درب و پنجره upvc و آلمینیوم باعث گردید؛ که میزان قابل توجهی از تولیدات، به کشورهای درخواست کننده حاشیه خلیج فارس و دیگر مناطق دنیا صادر گردند.