پزشکی کنجد سفید برای کودکان اتیسم را موثر می داند

دانه‌های کنجد سفید دانه‌های ریز و غنی از روغن هستند که در غلاف‌های گیاه Sesamum indicum رشد می‌کنند. دانه های بدون پوسته پوسته بیرونی و خوراکی دست نخورده دارند، در حالی که دانه های پوست کنده بدون پوسته هستند.

پوسته به دانه ها رنگ قهوه ای طلایی می دهد. دانه های پوست کنده رنگ سفید مایل به زردی دارند اما وقتی بو داده می شوند قهوه ای می شوند.

کنجد سفید برای کودکان فواید بالقوه زیادی دارند و هزاران سال است که در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته اند. آنها ممکن است در برابر بیماری قلبی، دیابت و آرتریت محافظت کنند.

با این حال، ممکن است لازم باشد مقادیر قابل توجهی تعداد انگشت شماری در روز برای به دست آوردن مزایای سلامتی کنجد سفید بخورید.

منبع خوب فیبر: سه قاشق غذاخوری (30 گرم) دانه کنجد سفید بدون پوست، 3.5 گرم فیبر را فراهم می کند که 12 درصد از مصرف روزانه مرجع (RDI) است.

کنجد

از آنجایی که میانگین مصرف فیبر در ایالات متحده تنها نیمی از RDI است، خوردن منظم دانه کنجد سفید می تواند به افزایش مصرف فیبر شما کمک کند.

فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش به خوبی شناخته شده است. علاوه بر این، شواهد رو به رشد نشان می دهد که فیبر ممکن است در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان های خاص، چاقی و دیابت نوع 2 نقش داشته باشد.

یک وعده 3 قاشق غذاخوری (30 گرم) دانه کنجد سفید 12 درصد از RDI فیبر را تامین می کند که برای سلامت گوارش شما حیاتی است.

ممکن است کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش دهد: برخی از مطالعات نشان می دهد که خوردن منظم دانه کنجد سفید ممکن است به کاهش کلسترول و تری گلیسیرید بالا کمک کند که عوامل خطر برای بیماری قلبی هستند.

دانه کنجد سفید شامل 15 درصد چربی اشباع شده، 41 درصد چربی غیراشباع چندگانه و 39 درصد چربی تک غیراشباع است.