پودر زغال فعال در داروخانه موجب جوانتر شدن صاحب داروخانه شد

پودر فعال را می توان هم به ماسک های صورت و هم به ماسک های مو اضافه کرد و همچنین می توان از آن برای تهیه ماسک های زغال خانگی صورت یا مو استفاده کرد.

پودر زغال فعال در داروخانه وجود دارد و شما می توانید برای استفاده های مختلف از ان را تهیه کرده و استفاده نمایید.

برای این کار، یک قاشق چای خوری پودر زغال فعال، عسل، گلاب و ژل آلوئه ورا را مخلوط کرده و به عنوان ماسک روی صورت یا موهای خود بمالید. زغال فعال همچنین به انواع بیماری های پوستی، رفع اگزما، پسوریازیس، درماتیت، کهیر و غیره کمک می کند.

اگر به دنبال سم زدایی هستید، زغال فعال راه حلی است. برای سم زدایی، یک قاشق چایخوری پودر زغال فعال را در یک لیوان آب (200 میلی لیتر) هم بزنید و سه بار در روز بعد از غذا مصرف کنید. مطمئن شوید که مقدار کمی آب آشامیدنی تمیز را نیز به طور منظم در طول روز بنوشید تا بدن خود را هیدراته نگه دارید.

پودر

زغال چوب فعال ممکن است مفید باشد: برای کاهش سطح کلسترول؛ برای بهبود عملکرد کلیه؛
با سوء هاضمه پودر زغال فعال را از کجا می توان خرید؟

پودر زغال چوب فعال بامبو با کیفیت بالا در مجموعه مکمل های غذایی Centralsun منتظر شماست. پودر زغال که در مجموعه فروشگاه اینترنتی ما موجود است 100% طبیعی بوده و فاقد مواد افزودنی می باشد. بسته بندی فقط حاوی کربن فعال طبیعی است که برای سلامتی بی خطر است.

زغال چوب فعال طبیعی برای آزمایش در آشپزخانه عالی است و یک تجربه آشپزی هیجان انگیز و منحصر به فرد را ارائه می دهد. محصولات پخته شده و دسرهای مورد علاقه خود را با پودر زغال فعال به مرحله بعدی ببرید.

زغال فعال به ظروف غذا می‌افزاید، هیجان و رمز و راز. بنابراین می توانید آیسینگ چشم نواز، کوکتل های هیجان انگیز درست کنید یا به سادگی رشته فرنگی، برنج یا پاستا را تزئین کنید. اگر عاشق آزمایش در آشپزخانه هستید، حتما باید پودر زغال فعال را امتحان کنید!