پیرمردی با دیدن باطری موتور شارژی اسباب بازی یاد دوران کودکی اش افتاد

در حقیقت باطری موتور شارژی اسباب بازی مجموعه ای از یک یا چند سلول است که تحت واکنش های شیمیایی قرار می گیرند تا جریان الکترون ها را در یک مدار ایجاد کنند.

تحقیقات و پیشرفت‌های زیادی در زمینه فناوری باطری موتور شارژی اسباب بازی در حال انجام است و در نتیجه فناوری‌های نوآورانه در حال حاضر در سراسر جهان تجربه و استفاده می‌شوند.

باطری موتور شارژی اسباب بازی به دلیل نیاز به ذخیره انرژی الکتریکی تولید شده وارد بازی شدند. به همان اندازه که مقدار خوبی انرژی تولید می‌شد، ذخیره انرژی مهم بود تا بتوان از آن در زمانی که تولید قطع است یا زمانی که نیاز به برق انداختن دستگاه‌های مستقلی وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را به منبع تغذیه از شبکه متصل کرد استفاده کرد.

در اینجا لازم به ذکر است که فقط DC را می توان در باطری موتور شارژی اسباب بازی ذخیره کرد، جریان AC را نمی توان ذخیره کرد. یک الکترود منفی است که به مدار خارجی که باتری به آن متصل است، الکترون تولید می کند.

باطری

هنگامی که باطری موتور شارژی اسباب بازی متصل می شوند، تجمع الکترون در آند آغاز می شود که باعث ایجاد اختلاف پتانسیل بین دو الکترود می شود. سپس الکترون‌ها به طور طبیعی سعی می‌کنند خودشان را دوباره توزیع کنند، الکترولیت از این کار جلوگیری می‌کند.

بنابراین وقتی یک مدار الکتریکی متصل می‌شود، مسیر روشنی را برای حرکت الکترون‌ها از آند به کاتد فراهم می‌کند و در نتیجه مداری که به آن متصل است را تغذیه می‌کند.

با تغییر آرایش و مواد مورد استفاده برای ساخت آند، کاتد و الکترولیت، می‌توانیم به انواع مختلفی از شیمی باتری دست پیدا کنیم که ما را قادر می‌سازد انواع مختلفی از سلول‌های باتری را طراحی کنیم. در این مقاله انواع مختلف باطری موتور شارژی اسباب بازی و کاربردهای آنها را درک می کنیم، پس بیایید شروع کنیم.

به طور کلی باطری موتور شارژی اسباب بازی را می توان به دسته ها و انواع مختلفی طبقه بندی کرد که از ترکیب شیمیایی، اندازه، فاکتور شکل و موارد استفاده متفاوت است، اما در همه این ها دو نوع باتری اصلی وجود دارد.