کاربرد گل محمدی اعلا در افزایش حجم گونه و لب غوغا به پا کرد

گلبرگ های گل محمدی اعلا به عنوان یک کمک طبیعی برای درمان توده ها عمل می کنند. این به این دلیل است که آنها سرشار از فیبر و محتوای آب هستند و حاوی ترکیباتی هستند که با دفع سموم از بدن به هضم کمک می کنند.

علاوه بر این، آنها در برابر انبوه خونریزی بسیار موثر هستند و به عنوان یک کمک فوری برای مبارزه با درد عمل می کنند.

نکته: به یک مشت گلبرگ گل محمدی حدود 50 میلی لیتر آب اضافه کنید و آنها را در هاون خرد کنید تا محلول غلیظی در بیاید. اکنون این محلول را با معده خالی (مخصوصاً صبح ها) به مدت 3 روز بنوشید تا از شر انبوه خونریزی خلاص شوید.

گلاب به درمان سوزش پوست در پوست های حساس کمک می کند، پوست چرب را متعادل می کند، پوست را نرم و لطیف می کند.

علاوه بر این که به عنوان یک قابض انتخاب خوبی است، به عنوان یک پاک کننده عمیق و تونر عالی عمل می کند و بنابراین، شما را به طور طبیعی جوان تر نشان می دهد.

از آنجایی که گلبرگ های گل محمدی حاوی آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد باکتریایی هستند، پوست را تسکین می دهند و باعث تسکین سوزش و خارش بیش از حد می شوند.

اگر از آکنه رنج می برید و به دنبال کمک های طبیعی برای مقابله با آن هستید، گلاب ممکن است به شما کمک کند. علاوه بر اینکه گلبرگ های گل محمدی یک مرطوب کننده خوب هستند، دارای خواص ضد باکتریایی هستند که به خشک کردن آکنه کمک می کند.

همچنین وجود فنیل اتانول، یک ترکیب ضد عفونی کننده، گلاب را در برابر آکنه موثر می کند.

نکته: شب ها چند دانه شنبلیله را در آب خیس کنید و با افزودن گلاب خمیر خوبی درست کنید. آن را روی صورت خود بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و با گلاب سرد بشویید.

گل محمدی تاثیر خیره کننده ای روی لب های شما دارد. آنها نه تنها رنگ صورتی به لب های شما می بخشند، بلکه آنها را نرم می کنند زیرا پوست را مرطوب می کنند و رنگ را افزایش می دهند. علاوه بر این، گلبرگ های گل محمدی لب های شما را لایه برداری کرده و آن ها را پرتر نشان می دهد.

نکته: با اضافه کردن یک قاشق خامه شیر (مالای) و چند قطره عسل به خمیر، خمیری از گلبرگ های گل محمدی تازه درست کنید. حالا خمیر را روی لب هایتان بمالید. اجازه دهید پانزده تا بیست دقیقه بماند و سپس آن را با آب بشویید.