کفش اسکیت banwei باعث زمین لرزه شد

با توسعه رشته‌های ورزشی مختلف در رولر اسپورت کفش اسکیت banwei  روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، علاوه بر این، به لطف پشتیبانی بسیار خوب پا در کفش اسکیت، این سری نه تنها در بین ورزشکاران، بلکه در بین کسانی که به سادگی عاشق سواری سریع و تیز هستند، محبوبیت زیادی دارد.

به لطف طراحی کفش اسکیت شما قادر خواهید بود نیروها را در هنگام هل دادن به طور موثرتر منتقل کنید و پاهای شما به طور ایمن در چکمه ثابت می شوند این کفش اسکیت معمولاً مجهز به یاتاقان های بهتری هستند و بنابراین عملکرد سرعت آنها بالاتر است  می‌توانید با خیال راحت بپرید یا کاملاً شدید بدون خطر آسیب مچ پا بپرید.

محبوب ترین ورزش اسکیت سرعت است به خصوص برای طرفداران رانندگی سریع، مسابقات در مسافت های طولانی، علاقمند هستند.

کفش اسکیت با چرخ های بزرگ و به عنوان یک قاعده چکمه کم مشخص می شوند چنین غلتکی نیاز به مهارت های اسکیت و مانور دارد اخیراً غلتک های آموزشی در بین اسکیت بازان و نه فقط ورزشکاران محبوب شده اند.

کفش اسکیت مزایای راحتی غلتک های تناسب اندام و عملکرد سرعت غلتک های دویدن را ترکیب می کنند بنابراین، اگر از اسکیت سواری مطمئن هستید یا به توانایی‌های خود اطمینان دارید.

کفش

می‌خواهید سریع و در مسافت‌های طولانی سوار شوید، غلتک‌های آموزشی برای شما مناسب هستند.غلتک های تهاجمی در جهان بسیار محبوب هستند روی قسمت های مختلف چکمه طراحی شده اند.

آنها در یک کفش اسکیت بزرگ قوی با یک چکمه نرم ضخیم در داخل، یک قاب پلاستیکی کوتاه و کم، با یک بریدگی در وسط و چرخ‌های سخت کوچک متفاوت هستند همه اینها باعث می شود تا آنجا که ممکن است.

کفش اسکیت برای اسکیت های شدید راحت باشند، اما نه برای اسکیت معمولی، بنابراین این اسکیت ها فقط برای شما مناسب هستند که به دنبال اسکیت غلتکی شدید هستید.

برای طرفداران هاکی روی اسکیت، اسکیت هایی طراحی شده اند که برای بازی مناسب هستند شباهت زیادی به اسکیت های یخ دارند، اما به جای تیغه، قاب هایی با چرخ تعبیه شده است.

آنها در یک کفش اسکیت بسیار بادوام، علاوه بر این، سفت و سخت برای انتقال تمام تلاش ها به شاسی تا حد امکان متفاوت هستند چنین غلتکی فقط برای بازی هاکی مناسب است.