کمربند مجلسی مردانه موجب دعوای وحشتناکی در مراسم عروسی شد

ساخت کمربند مجلسی مردانه اصل نه تنها می تواند به یک سرگرمی هیجان انگیز تبدیل شود بلکه به منبع درآمد اضافی نیز تبدیل می شود.

چند نمونه خاص موفق از کمربندهای دست ساز مختلف در کمد لباس شما می تواند پایه و اساس اجرای ایده های خلاقانه پیچیده تر و جالب تر باشد. شاید، شما را به فکر کردن در مورد کسب و کار کوچک یا بزرگ چرم خود بیاندازد.

• یک کمربند چرمی که برای استحکام آن آماده هستید در یک موقعیت شدید می تواند جان یک نفر را نجات دهد، به دلیل عدم وجود وسایل مناسب تر، به عنوان یک حلقه، نگهدارنده یا طناب عمل می کند.

• کمربند چرمی طبیعی مردانه با یک سگک فلزی چشمگیر، که به عنوان ضربه گیر استفاده می شود، می تواند در صورت حمله توسط هولیگان ها یا سگ های ولگرد به یک سلاح دفاع شخصی قدرتمند تبدیل شود.

• یک کمربند چرمی یک مورد کاملاً محبوب در میان خبره‌های با تجربه در لذت‌های عشقی است: این اکسسوری می‌تواند برای او یا او یک سورپرایز تند و بسیار خوش‌آمد باشد.

فقط فراموش نکنید که غیرت بیش از حد در بهترین حالت منجر به کبودی و در بدترین حالت به اورژانس می شود و شاید، مهمترین چیز: پس از دریافت لذت متقابل، توصیه می شود که باز کردن را فراموش نکنید.

اولین سوالی که باید تصمیم بگیرید این است که کمربند باید چه سبکی باشد. کمربندهای مردانه به طور سنتی به 2 گروه کلاسیک و کژوال تقسیم می شوند.

کمربندهای کلاسیک برای شلوار یا کت و شلوارهای تجاری انتخاب می شوند. عرض 2.5-3.5 سانتی متر قابل توجه نیست، مینیمال، معمولاً از چرم صاف (به ندرت جیر)، بدون ساییدگی و برجسته ساخته شده است.

رنگ ها محدود می شوند: سیاه، قهوه ای، آبی. یک سگک مستطیلی از رنگ استیل یا نقره ای، بدون سنگ و آرم های حجیم، کوچک (هرچه سگک بزرگتر باشد، از کلاسیک ها دورتر می شوید).