کیسه زباله آیری پلاست به کاهش آلودگی هوا کمک می کند

همان طور که می دانید کیسه زباله آیری پلاست در مورد استفاده از کیسه های زیست تخریب پذیر هیچ افت کیفیتی وجود ندارد. اما چه مزایای دیگری وجود دارد؟ مزایای متعددی برای انتخاب کیسه های زیست تخریب پذیر وجود دارد.

در اینجا ما لیستی از هفت دلیل اصلی برای انتخاب محصولات بسته بندی زیست تخریب پذیر برای تجارت خود ایجاد کرده ایم.

کاهش در انتشار کربن : مواد زیست تخریب پذیر منحصر به فرد پلی استار از پلاستیک زیستی PLA ساخته شده است.

از آنجایی که این محصول مبتنی بر گیاه است، فرآیند تولید انتشار کربن بسیار کمتری نسبت به پلاستیک سنتی تولید می‌کند.

در حالی که پلاستیک های سنتی چهار تن گازهای گلخانه ای منتشر می کنند، پلاستیک های زیست تخریب پذیر تنها 0.8 تن کربن منتشر می کنند.

کاهش ضایعات: در حال حاضر، بریتانیا سالانه بیش از 30 میلیون تن زباله خانگی تولید می کند که تقریباً 35 درصد آن زباله های باغ و آشپزخانه است.

از آنجایی که کیسه های زیست تخریب پذیر در طول زمان تجزیه می شوند، این به این معنی است که حجم زباله های ایجاد شده کاهش زیادی پیدا می کند که به این معنی است که زباله های کمتری به محل دفن زباله ختم می شوند.

کیسه

تغییر کاربری و بازیافت: روغن‌هایی که از گیاهان به دست می‌آیند، پلاستیک‌های زیستی را در مقایسه با انواع پلاستیک سنتی، مواد برتری می‌سازند.

روغن‌ها سطح پلاستیک‌های زیستی را انعطاف‌پذیرتر و کمتر شکننده‌تر می‌کنند تا شکل‌ها و بافت‌های جدید آسان‌تر شود.

کیسه ها به اندازه پلاستیک های سنتی قابل قالب گیری هستند و می توانند به روش های مختلف جذابی برای مطابقت با نیازهای شما تبدیل شوند.

علاوه بر این، آنها همچنین می توانند چندین بار در چرخه زندگی خود بازیافت و تغییر کاربری داده شوند.

این را با برخی از پلاستیک‌های غیرقابل تجزیه زیست‌تخریب‌پذیر مقایسه کنید، آن‌ها برای استفاده مجدد ایمن نیستند زیرا برخی مواد می‌توانند مواد شیمیایی سمی و خطرناکی را نشت کنند که ممکن است پس از اولین استفاده نشت کند.

از آنجایی که کیسه ها و بسته بندی های زیست تخریب پذیر از مواد طبیعی موجود در طبیعت تهیه می شوند، هیچ ماده شیمیایی یا سموم خطرناکی در این اقلام وجود ندارد.