گیر کردن آناناس خشک در گلو نوزادی در شیراز فاجعه به بار آورد

از این شیرینی می توان به عنوان میان وعده استفاده کرد. این غذا نه تنها خوشمزه است، بلکه یک غذای سالم نیز هست. مصرف منظم آناناس خشک باعث بهبود گردش خون، تسکین تورم و تسریع فرآیندهای گوارشی می شود.

میوه های خشک سموم و سموم را از بین می برند. در عین حال، احساس سیری را به شما می دهند. چند برش برای رفع گرسنگی، از بین بردن احساس سنگینی معده و بهبود ظاهر شما کافی است.

به هر حال، بخش کوچکی از خوراکی ها می تواند رنگ پوست را بهبود بخشد و پیری آن را کاهش دهد. اما فواید میوه های آناناس خشک تنها زمانی آشکار می شود که دسر در حد اعتدال مصرف شود.

برای جلوگیری از عواقب منفی، پزشکان توصیه می کنند از چنین محصولاتی سوء استفاده نکنید. در روزی که باید نصف میوه متوسط ​​بخورید یا یک لیوان آب میوه تازه بنوشید.

در مورد میوه های خشک، میزان مصرف آنها نباید از 200 گرم در هفته بیشتر شود. در عین حال، مصرف بیش از 100 گرم میوه خشک در یک زمان مطلوب است.

آناناس

بهتر است مصرف این گونه مواد غذایی را برای نیمه اول روز برنامه ریزی کنید و برش های آناناس را با مواد غذایی دیگر ترکیب کنید. برای بهره مندی از چنین محصولاتی باید با دقت به خرید آن ها نزدیک شوید.

قبل از خرید، ارزش آن را دارد که میوه های شیرین شده را با جزئیات در نظر بگیرید. اینکه چقدر مفید خواهند بود به ظاهرشان بستگی دارد. تعدادی از تولیدکنندگان محصول را با مواد شیمیایی رنگ آمیزی می کنند تا ظاهری جذاب به آن ببخشند.

شما نیازی به مصرف این محصول ندارید. ترجیحاً میوه های خشک را از آناناس با رنگ طبیعی، با نقص طبیعی و بدون بوی مشخص انتخاب کنید. سپس شانس بیشتری برای خرید یک خوراکی لذیذ بدون رنگ و طعم وجود خواهد داشت.

قبل از خرید، می توانید بررسی کنید که از کدام فناوری برای تهیه میوه های خشک استفاده شده است. برای انجام این کار، فقط کمی روی درمان فشار دهید. اگر آب ظاهر شد، پس نباید آن را بخرید.

رطوبت بیش از حد نشان دهنده نقض فناوری تولید محصول است. یکی دیگر از ویژگی های این دسر این است که میوه های نباتی رطوبت را جذب می کنند. به همین دلیل بهتر است میوه های خشک را نه وزنی، بلکه در بسته بندی شفاف و هوابند خریداری کنید.