هفت افسانه درباره آموزش اثر دیزی کریستودولو
اگر فقط با استفاده از دانشی که به کلاس می آورند به دانش آموزان آموزش دهید، نابرابری های آموزشی را بازتولید خواهید کرد.
در این کتاب مختصر اما انفجاری، کریستودولو چندین ارتدکس در آموزش را به چالش میکشد.
مانند اولویت دادن به مهارتها بر دانش، این ادعا که آموزش تحت هدایت معلم غیرفعال است، و اینکه چرا نمیتوانید آن را فقط در گوگل جستجو کنید.
چه با همه چیز در این کتاب ادبیات جهان موافق باشید یا نه، هر معلمی باید حداقل با استدلال های آن آشنا باشد.
در یک دموکراسی واقعی همه شهروندان در مسئولیت جامعه خود سهیم هستند
به عنوان یک مدل کلی از آنچه باید در مدارس اتفاق بیفتد، این کتاب داستان کوتاه پسرانه همه چیز را دارد.
رابینسون با تکیه بر سه گانه کلاسیک گرامر (دانش)، دیالکتیک (پرسش و مناظره) و بلاغت (بیان)، مدلی از آموزش ارائه می دهد که مایل است برای دخترش ببیند و به دنبال استفاده از گذشته برای پیش بینی آینده ای نامطمئن است.
ارزیابی تکوینی تعبیه شده توسط دیلن ویلیام
اولین اصل اساسی بازخورد مؤثر کلاس این است که بازخورد کتاب زبان خارجی باید بیشتر برای گیرنده کار باشد تا اهداکننده
ارزشیابی تکوینی احتمالاً تأثیرگذارترین ایده در مدارس امروزی است و احتمالاً سوءتفاهم ترین ایده.
در این کتاب دایره المعارف هنر، معمار ارزیابی تکوینی اصول اصلی ارزیابی مؤثر را بیان میکند، اما به طور اساسی آنها را در کلاس درس با مثالهای بسیار کاربردی بر اساس سالها تحقیق در این زمینه به کار میبرد.
- منابع:
- تبلیغات: